• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför

jag ahr tapetserat och städa och en massa annat  nu i hälgen så jag har inte haft tid att sitta vid datorn alls :-O

Men ikväll då barnen lagt sig så blir det nog lite dexter innan sovdags... saknar ju mina serier (börjar längta efter game of thrones nu.)

nepp... kan inte stava... sorry!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-06 15:11:59 följande:
    jag ahr tapetserat och städa och en massa annat  nu i hälgen så jag har inte haft tid att sitta vid datorn alls :-O

Men ikväll då barnen lagt sig så blir det nog lite dexter innan sovdags... saknar ju mina serier (börjar längta efter game of thrones nu.)
    Ååh, lite house makeover! Härligt!
    Själv blev jag idag diagnosticerad med lunginflammation och mår apa Rynkar på näsan Hade CRP på 103 och temp på 39,7 då jag var till läkaren... skoj...
  • trollkarl

Inte många timmar kvar tills nästa

• sasty

Är de någon mer som hört att de ska vara dubbelavsnitt nästa ?

• trollkarl

@ sasty

Nä? Ska det? Källa??

Till ämnet om veckans avsnitt, OMFG!! Snacka om "cliffhanger"!!

• Passionsfrukt
    sasty skrev 2011-11-09 16:17:07 följande:
    Är de någon mer som hört att de ska vara dubbelavsnitt nästa ?
    Det tycks vara lite olika uppgifter om det så jag vågar inte säga något. Tidigare säsongsavslutningar har väl varit dubbelavsnitt? Orkar inte kolla upp (har feber)...
  • sasty

Bara vänner som snackat.. Ingen direkt källa. Ska in på deras sida och läsa nu under kvällen :) även på facebook ska jag kolla.. Jag ska se tian nu när min sambo är kommer från jobb.. Vi har en deal att vi måste se tillsammans, suck! Jag som är hemma hela dagarna .. Men jG har sett trailer ;) kan bara ana :))

• Linda1976

har inte sett kvällens avsnitt än (efter Bonde ska vi se det) - men är det sista för säsongen?

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt