• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • fröken01

Tror ni Jax får med sig Ope på någon hämndaktion, han borde ju få reda på vem som dödade hans pappa?

• Bordeaux
    fröken01 skrev 2011-11-13 20:49:18 följande:
    Tror ni Jax får med sig Ope på någon hämndaktion, han borde ju få reda på vem som dödade hans pappa?
    Han borde också få reda på vem som låg bakom mordet på Donna.

När bakgrunden till Donnas död, Taras överfall och Pineys död så borde klubben reagera kraftig mot Clay. Hoppas det iaf.
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-11-13 20:55:14 följande:
    Han borde också få reda på vem som låg bakom mordet på Donna.

När bakgrunden till Donnas död, Taras överfall och Pineys död så borde klubben reagera kraftig mot Clay. Hoppas det iaf.
    han vet vem som dödade donna, det vet alla. Och han räknar nog fort ut att det var samma som dödade pappa, och som gemma serut så kommer nog jax att ana ett och annat också..
  • trollkarl

@ varför

Nej veckan efter w sista..

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-13 21:06:46 följande:
    han vet vem som dödade donna, det vet alla. Och han räknar nog fort ut att det var samma som dödade pappa, och som gemma serut så kommer nog jax att ana ett och annat också..
    Hur fick han reda på att Tig dödade Donna på order av Clay?
    Jag och mitt guldfisks minne
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-11-13 21:48:44 följande:
    Hur fick han reda på att Tig dödade Donna på order av Clay?
    Jag och mitt guldfisks minne
    tig berättade det efter att han ätit svamp hos indianerna
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-13 22:03:55 följande:
    tig berättade det efter att han ätit svamp hos indianerna
    Ja just det ja indianerna och svamparna. Vet hela klubben om det eller?
    Det känns som Bobby skulle kunna balla ur ordentligt om han får reda på allt Clay gjort.
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-11-13 22:08:44 följande:
    Ja just det ja indianerna och svamparna. Vet hela klubben om det eller?
    Det känns som Bobby skulle kunna balla ur ordentligt om han får reda på allt Clay gjort.
    alla vet om donna, men ingen vet om john eller piny (förutom gemma och wyne)
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-13 22:10:29 följande:
    alla vet om donna, men ingen vet om john eller piny (förutom gemma och wyne)
    eller Tara än........

Jag gillar verkligen inte Clay jag hoppas han råkar ut för något riktigt hemskt och jag hoppas att Juice klarar sig.
  • LittleMissSunshine
    varfördåför skrev 2011-11-13 20:44:49 följande:
    men sa hon by THE son eller sa hon att en SON skulle göra det.. alltså någon i klubben?

Hej till du som va ny btw mannen har hemma vecka så jag har inte suttit så mycket vid datorn.. återkommer mer permanent på onsdag lagom till sista avsnittet?! på säsongen? eller???
    Jag är nästan säker på att hon sa "By the hand of the son"...och då tänker jag automatiskt på Jax som son till Jack...eftersom hela grejen handlar om att Clay dödade Jack. 

Vet inte om det är sista avsnittet, men jag tror nästan det....eftersom det är 90 minuter långt. Glad