• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför

tror jag läst at edt blir ett extra avsnitt i serien, att det behövdes ett till för att "avsluta" eller något.

Idag visade clay verkligen de rätta färgerna (som jag sett helatiden) hoppas han hinner dö innan säsongen är slut.

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-10 19:37:06 följande:
    tror jag läst at edt blir ett extra avsnitt i serien, att det behövdes ett till för att "avsluta" eller något.

Idag visade clay verkligen de rätta färgerna (som jag sett helatiden) hoppas han hinner dö innan säsongen är slut.
    Något kommer nog att hända honom...
    Välkommen tillbaka, har saknat dig! Kyss
  • fröken01

Dumma Clay! Hoppas inte att Tara stöter bort Jax nu. Han var så söt när han sjöng i bilen!

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-10 20:21:02 följande:
    Något kommer nog att hända honom...
    Välkommen tillbaka, har saknat dig! Kyss
    Åhh, tack :-*

jag gillar att den mörke polisen följer mitt råd och stöttar "rätt" sida
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-11 00:06:35 följande:
    Åhh, tack :-*

jag gillar att den mörke polisen följer mitt råd och stöttar "rätt" sida
    Jo han har insett att Läderjackan är bad, det var fan på tiden. Får se hur långt han vågar gå för att hjälpa Juice utan att det blir i strid med regelverket.
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-11-10 08:44:14 följande:
    Shitshitshit. Det var ju inte så lägligt. Måste söka fram trailern... då jag orkar...

Alltså Gemma är inte tanten du vill leka med. Fan att Clay inte fattar det. Han har levt med henne i typ tjugo år och fattar det inte ännu heller. Stupid man. Hon är på krigsstigen nu. Hon är den stora modern, hon är urkraften bakom allt och alla!
    Fast jag tycker hon mesar för jävla mkt nu, hon sätter sina barnbarn och sin son i risk för att lite på vad Clay säger, inte bra, inte någon urmamma instinkt där inte. Nej hon borde fan få sig en sjuhelvetes ruggande örfil just nu!
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-11-11 07:59:50 följande:
    Jo han har insett att Läderjackan är bad, det var fan på tiden. Får se hur långt han vågar gå för att hjälpa Juice utan att det blir i strid med regelverket.
    Jag tycker så jäva synd om Juice OCh den bruna läderjacke assholen kan jag piska rejält, han är ju störd, på riktigt!
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-11-11 08:22:10 följande:
    Jag tycker så jäva synd om Juice OCh den bruna läderjacke assholen kan jag piska rejält, han är ju störd, på riktigt!
    Jag också! Men jag undrar om han faktiskt är så jävla störd att han går med på den där dealen eller om han har en plan... fast å andra sidan verkar han vara lite trög och alldeles för freaked out för att ha en plan.
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-11-11 08:20:45 följande:
    Fast jag tycker hon mesar för jävla mkt nu, hon sätter sina barnbarn och sin son i risk för att lite på vad Clay säger, inte bra, inte någon urmamma instinkt där inte. Nej hon borde fan få sig en sjuhelvetes ruggande örfil just nu!
    du har inte sett e10 va? :-P
  • Linda1976
    Passionsfrukt skrev 2011-11-11 07:59:50 följande:
    Vi kallar honom Boktipset. Ninaninaninanaaaa ninaninaninaaaaa..... Det är ju JÄTTELIKT
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt