• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Quinna
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-13 23:45:42 följande:
    Jag är nästan säker på att hon sa "By the hand of the son"...och då tänker jag automatiskt på Jax som son till Jack...eftersom hela grejen handlar om att Clay dödade Jack. 

Vet inte om det är sista avsnittet, men jag tror nästan det....eftersom det är 90 minuter långt. Glad 
    Sista avsnittet sänds 6-e december i USA.
    Så nej, det är inte det sista.
  • Quinna
    Jag är nästan säker på att hon sa "By the hand of the son"...och då tänker jag automatiskt på Jax som son till Jack...eftersom hela grejen handlar om att Clay dödade Jack. 

Vet inte om det är sista avsnittet, men jag tror nästan det....eftersom det är 90 minuter långt. Glad 
    Och hon sa "by the hand of a son".
  • LittleMissSunshine
    Quinna skrev 2011-11-13 23:47:43 följande:
    Och hon sa "by the hand of a son".
    Letar frenetiskt efter den rätta repliken på nätet, men hittar ingen. Vart har du hittat den?
  • Quinna
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-14 00:04:08 följande
    Letar frenetiskt efter den rätta repliken på nätet, men hittar ingen. Vart har du hittat den?
    I avsnittet som jag såg härom dagen.

"´He´s not going down by law. He´s gonna die. By the hand of a son!"
  • varfördåför
    Quinna skrev 2011-11-14 00:13:24 följande:
    I avsnittet som jag såg härom dagen.

"´He´s not going down by law. He´s gonna die. By the hand of a son!"
    det var det jag tänkte också.. trodde nästan säkert att det var så hon sa
  • varfördåför

john
  • Quinna

*Suck*
  • Passionsfrukt

Fast klubben kan behöva Clay ännu, tills de fixat allt sitt shit med mexikanerna och så... det kan hända dom sparar hans liv tills dess.

• Lily of the Hollow
    Passionsfrukt skrev 2011-11-14 07:24:51 följande:
    Fast klubben kan behöva Clay ännu, tills de fixat allt sitt *** med mexikanerna och så... det kan hända dom sparar hans liv tills dess.
    Eller så använder de honom lite klyftigt för att göra slut på affären med kartellen. De kan nog slå sina kloka huvuden ihop och hitt på nåt =)
  • Passionsfrukt
    Lily of the Hollow skrev 2011-11-14 08:33:37 följande:
    Eller så använder de honom lite klyftigt för att göra slut på affären med kartellen. De kan nog slå sina kloka huvuden ihop och hitt på nåt =)
    Det kan dom också. Fast jag undrar om inte han är för smart för det.
    Anyway, hur det än blir så blir det spännande på onsdag! Tungan ute