• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Quinna
    Linda1976 skrev 2011-11-11 16:10:30 följande:
    Vi kallar honom Boktipset. Ninaninaninanaaaa ninaninaninaaaaa..... Det är ju JÄTTELIKT
    Näe.
  • Quinna
    Linda1976 skrev 2011-11-11 16:27:35 följande:
    Skitockså... ni får googla
    Nej tack. Jag minns boktipset med glädje. Det ska ingen liten wannabee i skinnjacka få sabba!
  • Linda1976
    Quinna skrev 2011-11-11 16:34:57 följande:
    Nej tack. Jag minns boktipset med glädje. Det ska ingen liten wannabee i skinnjacka få sabba!
    Haha! Men det ÄÄÄÄR tyvärr jättelikt, jag kan inte hjälpa det!
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Passionsfrukt
    Linda1976 skrev 2011-11-11 16:43:49 följande:
    Haha! Men det ÄÄÄÄR tyvärr jättelikt, jag kan inte hjälpa det!
    Jag var tvungen att googla för jag visste inte vad du talade om men när jag väl hittade det på YouTube insåg jag att jag visst sett det även härborta i Finland Shit alltså, visst påminner han om Boktipset! Kanske dags att döpa om honom då?
  • Quinna

Var det bara jag som fick tårar i ögonen när Jax ställde sig framför Tara när mördarna i skåpbilen riktade kpisten?

• LittleMissSunshine

Hej hej! Här är en ny till gänget =) 

Och jag måste ju bara säga att herreguuuud vilken jäkla serie alltså! Har inte följt tråden så det kanske har kommit upp, men bekräftat är nu iallafall en 5e säsong av SoA. Undrar vad som händer i nästa avsnitt som ska va 90-minuter långt!!  90-minuter av ren intensiv tv-lycka :D  

• Passionsfrukt
    Quinna skrev 2011-11-11 19:11:05 följande:
    Var det bara jag som fick tårar i ögonen när Jax ställde sig framför Tara när mördarna i skåpbilen riktade kpisten?
    Jag fick det inte. Sorry Flört
  • Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-12 14:53:53 följande:
    Hej hej! Här är en ny till gänget =) 

Och jag måste ju bara säga att herreguuuud vilken jäkla serie alltså! Har inte följt tråden så det kanske har kommit upp, men bekräftat är nu iallafall en 5e säsong av SoA. Undrar vad som händer i nästa avsnitt som ska va 90-minuter långt!!  90-minuter av ren intensiv tv-lycka :D  
    Som en av trådens veteraner hälsar jag dig välkommen istället för trådstartaren (som faktiskt har en familj att ägna sig åt ibland, eller som vi kallar det: ett låtsasliv).
    Jadu, man kan spekulera vad som kommer att hända! Själv tror jag att Clay är en död man nu. När Jax får veta vad han gjort mot Gemma... ajaj, då är det inte nådigt längre! Tror dessutom att många i klubben ställer sig på Gemmas sida. Hon är allas mamma!