• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför

jag hoppas också att de kommer att använda clay till att förstöra grejen med kartellen.. skylla något på honom så att de där närvösa killarna med pistoler gör pinan kort (för oss tittare)

tror nog att leroy skulle göra det också om han fick en liten hint Jax håller sig ju mycket mer väl med de alierade än vad clay gör.

nepp... kan inte stava... sorry!
  • LittleMissSunshine
    Quinna skrev 2011-11-14 00:13:24 följande:
    I avsnittet som jag såg härom dagen.

"´He´s not going down by law. He´s gonna die. By the hand of a son!"
    Jaha okej, har kollat på nätet och folk har hört olika. Vi får se helt enkelt, vore ju kanske mer realistiskt om det var en av the sons som skulle döda honom såklart. 

Sedan hade jag helt missat att de lagt till extra avsnitt på säsong 4. Men ju fler desto bättre ju :D 
  • Passionsfrukt
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-14 16:20:15 följande:
    Jaha okej, har kollat på nätet och folk har hört olika. Vi får se helt enkelt, vore ju kanske mer realistiskt om det var en av the sons som skulle döda honom såklart. 

Sedan hade jag helt missat att de lagt till extra avsnitt på säsong 4. Men ju fler desto bättre ju :D 
    Jax. Helt klart Jax. Allt annat vore fel. Jax måste få hämnas attacken på Tara och på sin mor. Opie kan hjälpa till pga vad Clay gjorde mot hans fru och far.
  • LittleMissSunshine
    Passionsfrukt skrev 2011-11-14 16:29:11 följande:
    Jax. Helt klart Jax. Allt annat vore fel. Jax måste få hämnas attacken på Tara och på sin mor. Opie kan hjälpa till pga vad Clay gjorde mot hans fru och far.
    Jo, håller helt med dig där! 
  • LittleMissSunshine
    varfördåför skrev 2011-11-14 00:42:38 följande:
    john
    Haha John, Jack ...ser på så många serier att jag börjat blanda ihop namn huller om buller! 
  • trollkarl

The shit just took the wrong turn Down highway hell!!!

Ett nagelbitande avsnitt med rejäl cliffhanger!!

• sasty

åh åh

ikväll ska de låååååååååånga älskade avsnittet ses !

• sasty
    trollkarl skrev 2011-11-16 10:58:04 följande:
    @ sasty

Det e värt väntan!!
    helt galet nervöst här..
    skulle kunna se det nu .. men har ju lovat sambon att vi ska se det tillsammans.

får nöja mig med Grimm så länge ;)
  • Lily of the Hollow

Ska också kika ikväll.. Har även ett Walking Dead-avsnitt att se =) Serier ftw!

Min sambo sa "3 avsnitt kvar?! Kommer han aldrig dö den där jäveln?!"