• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:11:53 följande:
    kan inte länka från galeriet..
    du dubbelklickar jämte bilden, så den blir blå (markerad) sen crtl c (kopierar) sen crtl v för att klistra in den i ett inlägg.. Lärde mig förra veckan

Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:17:33 följande:
    Om jag haft kropp för det så hade jag gjort en sån på framsidan.. men nu är jag kort och tjock så det tänker jag icke ge mig på
    Inte fan har jag direkt en modellkropp heller men det skiter jag högtidligen i! Skrattande
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:17:57 följande:

den här scenen var rolig då de låg och tittade på varandra och skrattade.. undrar om det bara blev så eller om det stod i manus?!
    Jo den var hejdlös! Skulle inte förvåna mig om de bara crackade och inte kunde hålla sig, alltså att det inte stod i manus.
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:15:22 följande:
    Exakt så!
    Och humor. Har han inte humor så funkar det inte, tyvärr. Och det måste vara lika knäpp humor som jag har, annars funkar det inte. Mitt ex hade enastående humor och det var väl det enda som var bra med honom.
    Ja humor är lika viktigt som rätt humör.. Jag har så vriden humor, sarkastiskt, ironisk och rätt barock, kan inte leva med en man som inte kan uppskatta det eller som inte kan ordbattla och slåss med ord bara för att det är sköj, snabb i huvudet och rapp i käften helt enkelt
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:16:52 följande:
    det står alvin i min.. såg du det det är det ingen som gör :-P
    Noo de missade jag helt, satt ju och försökte hitta de snea juh
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:19:32 följande:
    du dubbelklickar jämte bilden, så den blir blå (markerad) sen crtl c (kopierar) sen crtl v för att klistra in den i ett inlägg.. Lärde mig förra veckan

HOLY FUCKING SHIT ÄR DET DÄR EN BREVLÅDA???
    VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    Och säg inte att "jamen det är inte bara att måla" för det är inte "bara att måla" för mig. Det här är vad som händer om jag försöker "bara måla" nåt:

• HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:18:19 följande:
    Wtf är tuuluu? Aldrig hört heller Skrattande
    Fazers blå is the shit. Finsk standardchoklad, sedan finns det olika varianter. Krämigare än marabou, då de använder mjölk istället för mjölkpulver. www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/113524...
    Hur går det ihop med mjölk när så många finnar är laktosintoleranta???

Den heter säkert inte tuuuluuu bara nått liknande, jag minns aldrig namn
  • HäckHäxan

den här scenen var rolig då de låg och tittade på varandra och skrattade.. undrar om det bara blev så eller om det stod i manus?!
    den gillar jag med
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:20:49 följande:
    Ja humor är lika viktigt som rätt humör.. Jag har så vriden humor, sarkastiskt, ironisk och rätt barock, kan inte leva med en man som inte kan uppskatta det eller som inte kan ordbattla och slåss med ord bara för att det är sköj, snabb i huvudet och rapp i käften helt enkelt
    Jag är totalt vriden jag med, hela jag Finns inget så avtändande som en man som inte fattar då man drar till med nåt riktigt mörkt eller sarkastiskt och man får bara en konstig blick tillbaka. Då är det bara att ta sin hatt, tacka och gå.
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:20:07 följande:
    Inte fan har jag direkt en modellkropp heller men det skiter jag högtidligen i! Skrattande

Jo den var hejdlös! Skulle inte förvåna mig om de bara crackade och inte kunde hålla sig, alltså att det inte stod i manus.
    Nja jag skall ju tycka om det själv och det lär jag inte göra och jag lär inte skaffa en mage som jag tycker det klär på heller, för då blir jag smal och benig och det vill jag inte vara heller, ser sjuk ut då, på riktigt. Alltså det finns ju en del bilder på mig på min sida och jag trivs faktiskt ganska bar som jag ser ut