• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:23:00 följande:
    Hur går det ihop med mjölk när så många finnar är laktosintoleranta???

Den heter säkert inte tuuuluuu bara nått liknande, jag minns aldrig namn
    Dom äter den inte, helt enkelt Dom äter nån halväcklig finsk choklad av annat fabrikat. Eller så äter dom ingen choklad alls, inte fan vet jag, känner typ inga laktosintoleranta
    Försöker komma på nåt som skulle heta nåt i stil med tuuluu men kommer inte på nåt
  • varfördåför
    min alvin tatoo =) hahaha , jag kunde längst upp i mitten står det alvin
  • varfördåför
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:27:16 följande:
    hahaha , jag kunde längst upp i mitten står det alvin
    kolla också på sidorna att den är väldigt olika och osymetrisk och hjätte ful..
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:25:26 följande:
    Nja jag skall ju tycka om det själv och det lär jag inte göra och jag lär inte skaffa en mage som jag tycker det klär på heller, för då blir jag smal och benig och det vill jag inte vara heller, ser sjuk ut då, på riktigt. Alltså det finns ju en del bilder på mig på min sida och jag trivs faktiskt ganska bar som jag ser ut
    Jag håller på tränar bort lovehandles till sommaren men till vintern kommer de likförbannat att dyka upp igen så jag vet inte hur aktuellt det är med tatueringar på de breddgraderna... men man kan ju alltid drömma.
  • Passionsfrukt

Alltså på tal om gårdagens diskussion om att irländare är heta... Sitter och lyssnar på This is a Rebel Song av Sinéad O'Connor. "I love you my hard Irishman, your rage is like a fist in my womb".
    Hett, någon? Drömmer

• HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:22:23 följande:
    HOLY FUCKING SHIT ÄR DET DÄR EN BREVLÅDA???
    VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    Och säg inte att "jamen det är inte bara att måla" för det är inte "bara att måla" för mig. Det här är vad som händer om jag försöker "bara måla" nåt:

Det är en brevlåda i min design, den är min mammas, hon ville ha en speciell brevlåda OCH det har dom, den enda zebrarandiga i hela jämtland tror jag

Okej är tyst, men för mig är det faktiskt "bara" att måla, det är min hobby, som min familj och vänner tycker jag skall utveckla med då
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:25:11 följande:
    Jag är totalt vriden jag med, hela jag Finns inget så avtändande som en man som inte fattar då man drar till med nåt riktigt mörkt eller sarkastiskt och man får bara en konstig blick tillbaka. Då är det bara att ta sin hatt, tacka och gå.
    Japp och svälja den där jävla hatten, smakar liksom ull / kofta/ lamm...

Fast Lammkött gillar jag ju visserligen Flört
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:26:49 följande:
    Dom äter den inte, helt enkelt Dom äter nån halväcklig finsk choklad av annat fabrikat. Eller så äter dom ingen choklad alls, inte fan vet jag, känner typ inga laktosintoleranta
    Försöker komma på nåt som skulle heta nåt i stil med tuuluu men kommer inte på nåt
    Tror förpackningen var röd, men ja kan har heeelt fel också *vore inte första gången* I min värld är syrrans gubbes bil grå när jag tänker och ändå är den marinblå varje gång jag ser den irl Skrikandes
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:27:16 följande:
    hahaha , jag kunde längst upp i mitten står det alvin
    Bra jobbat! {#emotions_dlg.flower}
  • varfördåför

fan.. jagvar så säker på att jag sett hela chbs nintendo tatuering, men jag hittar den inte.. måste varit någon annan jag sett