• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Lavish skrev 2011-05-21 21:08:30 följande:
    Tja ända riktiga orsaken att jag följde serien var ju den sjukt heta killen men vartefter blev det övriga lite tjatigt.
    har du röstat i andra tråden?

jag tycker att säsong två var dåligare än ettan, men trean var spännande
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:06:43 följande:
    Aha,ja god är den iaf. Blev så glad för ett tag sen när jag hittade den i stora flaskor och inte bara i små burkar.
    Den är jättegod!
    Allt gott kommer från Sverige. Åtminstone då jag var liten. Yoggi och Ahlgrens bilar. Samt Dr Pepper. I Sverige smakade man första gången på allt som gör livet värt att leva.
    Men Finland har godare choklad!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:07:52 följande:
    Jasg behåller Opie som trädgårdsmästare, tycker om trädgårdar men inte om att pyssla i dem Skrattande
    hehehe.. du får nu anställa en till också då.. som gör något vettigt
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:07:05 följande:
    Jag älskar också att sitta i kök, men vi hade inte ett sånt kök då jag växte upp och jag har absolut inte ett sånt kök nu.

NU ÄR VI OT, VI MÅSTE JU SNACKA SOA!!!

Vad hände i slutet av förra säsongen? Allt blev bra men dom hamnar i fängelse. Tara är gravid? Jaxes pojk är tillbaka. Jimmy O är död.  Jax har en halvsyrra i Belfast (som han höll på sätta på, of course).
    hahhahahaa jag tror det var en bra sumering, så nu kan vi vara OT igen
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:08:55 följande:
    Men det hade nog vart fräckt med katterna då blir den ju ändå personlig och bara din Det är därför jag målar mina själv, inget avancerat alls, gillar enkla saker som står för saker i mitt liv, det räcker för mig att jag vet vad de står för och tycker om dom.

Ingen aning om vad tramp stamp är kan någon länka en bild??
    kan inte länka från galeriet..
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:08:55 följande:
    Men det hade nog vart fräckt med katterna då blir den ju ändå personlig och bara din Det är därför jag målar mina själv, inget avancerat alls, gillar enkla saker som står för saker i mitt liv, det räcker för mig att jag vet vad de står för och tycker om dom.

Ingen aning om vad tramp stamp är kan någon länka en bild??
    Jag tänkte det, att den är ju personlig då iaf.

Ett tramp stamp är en tatuering i svanken www.themontyminute.com/wp-content/uploads/2008/10/buzz-tramp-stamps.jpg
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:04:57 följande:
    Nån som balanserar upp är väldigt bra. Själv är jag väldigt hetsig så jag behöver nån som står stadigt med båda fötterna på jorden och säger åt mig att lugna ner mig ibland.
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:02:39 följande:
    har en bild på min i galeriet.. den är inte snygg och den är sne och ful.. han som gjorde den var hög på "cola"
    Aj fan :/ jo den ser lite sned ut. Men jag tror faktiskt jag kommer och mördar er alla och tar över ert hus, sånt där vill jag också ha  Demon
    Kunde inte sagt det bättre själv, står stadigt, precis vad jag behöver, är också hetsig OCH jag behöver verkligen någon med pondus nog att få mig att backa när det behövs utan att för den saken vara elak, svårt att förklara bättre...
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:10:54 följande:
    hehehe.. du får nu anställa en till också då.. som gör något vettigt
    Om han inte duger till trädgårdsarbete så får han gå. Men för att han liknar Opie så får han leva. I am being merciful today.
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:10:58 följande:
    hahhahahaa jag tror det var en bra sumering, så nu kan vi vara OT igen
    Nej men vi måste ju spekulera. Tara kommer säkert att få en tjej.