• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:57:17 följande:
    coolt.. jag ahr en trmpstamp
    trmpstamp?? är vad???
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:04:57 följande:

Aj fan :/ jo den ser lite sned ut. Men jag tror faktiskt jag kommer och mördar er alla och tar över ert hus, sånt där vill jag också ha  Demon
    du kan ju inet mörda opie
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 20:59:06 följande:
    Dr Pepper fanns inte i Finland förrän på typ mitten/slutet av 90-talet Skrattande Iaf inte där jag bor, inte i vanliga mataffärer. Smakade det första gången i Sverige.
    Aha,ja god är den iaf. Blev så glad för ett tag sen när jag hittade den i stora flaskor och inte bara i små burkar.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:04:37 följande:
    hahahha Min familj har alltid fastnat i köket, suttit med var sin bok runt bordet osv, köket har alltid varit vårt hems hjärta OCH där sitter jag och mina vänner ännu. Fast de blir knas där vi bor nu eftersom det inget bord finns i köket, vilket jag ibland har lust att ändra på. Men ja hade ett bord i varje rum förut och jag bara smalar skräp på dom. Bättre med bara ett som jag måste röja av dagligen då
    Jag älskar också att sitta i kök, men vi hade inte ett sånt kök då jag växte upp och jag har absolut inte ett sånt kök nu.

NU ÄR VI OT, VI MÅSTE JU SNACKA SOA!!!

Vad hände i slutet av förra säsongen? Allt blev bra men dom hamnar i fängelse. Tara är gravid? Jaxes pojk är tillbaka. Jimmy O är död.  Jax har en halvsyrra i Belfast (som han höll på sätta på, of course).
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:05:34 följande:
    trmpstamp?? är vad???
    en tatuering i svanken
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:06:39 följande:
    du kan ju inet mörda opie
    Jasg behåller Opie som trädgårdsmästare, tycker om trädgårdar men inte om att pyssla i dem Skrattande
  • Lavish

Tja ända riktiga orsaken att jag följde serien var ju den sjukt heta killen men vartefter blev det övriga lite tjatigt.

• Goonie

Men fan vad jag har annat att göra. Nu kom jag igen iaf. Skål

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:07:05 följande:
    Jag älskar också att sitta i kök, men vi hade inte ett sånt kök då jag växte upp och jag har absolut inte ett sånt kök nu.

NU ÄR VI OT, VI MÅSTE JU SNACKA SOA!!!

Vad hände i slutet av förra säsongen? Allt blev bra men dom hamnar i fängelse. Tara är gravid? Jaxes pojk är tillbaka. Jimmy O är död.  Jax har en halvsyrra i Belfast (som han höll på sätta på, of course).
    det var ju klockrent "kunde du inte ha sagt något, jag var två minuter från att enter tigs´land"
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:01:13 följande:
    Jag är också jättesugen på nånting på ryggen. Eftersom jag tränar kinesisk kampsport har jag funderat på yin&yang (egentligen gillar jag inte yin&yang men det passar med sporten) och jag skulle ha en kompis att rita delarna som en vit katt och en svart katt som "jagar" varandra... jag har en svart och en vit katt Glad
    varfördåför skrev 2011-05-21 20:57:17 följande:
    coolt.. jag ahr en trmpstamp
    Jag tycker tramp stamp är ganska snyggt, beroende på motivet förstås. Fattar inte varför alla på FL hatar det så förbannat.
    Men det hade nog vart fräckt med katterna då blir den ju ändå personlig och bara din Det är därför jag målar mina själv, inget avancerat alls, gillar enkla saker som står för saker i mitt liv, det räcker för mig att jag vet vad de står för och tycker om dom.

Ingen aning om vad tramp stamp är kan någon länka en bild??