• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:07:06 följande:
    en tatuering i svanken
    aha nu är jag med, kolade din, tyckte den var fin OCH du kalla inte den sne, du skulle sett min kompis OMG.. nu är den omgjord och tja duger iaf
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-21 21:08:39 följande:
    Men fan vad jag har annat att göra. Nu kom jag igen iaf. Skål
    Välkommen

Skål
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:13:11 följande:
    Kunde inte sagt det bättre själv, står stadigt, precis vad jag behöver, är också hetsig OCH jag behöver verkligen någon med pondus nog att få mig att backa när det behövs utan att för den saken vara elak, svårt att förklara bättre...
    Exakt så!
    Och humor. Har han inte humor så funkar det inte, tyvärr. Och det måste vara lika knäpp humor som jag har, annars funkar det inte. Mitt ex hade enastående humor och det var väl det enda som var bra med honom.
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:10:12 följande:
    Den är jättegod!
    Allt gott kommer från Sverige. Åtminstone då jag var liten. Yoggi och Ahlgrens bilar. Samt Dr Pepper. I Sverige smakade man första gången på allt som gör livet värt att leva.
    Men Finland har godare choklad!
    INte smakat finsk choklad, men det skall jag se till att någon fixar åt mig.. eller joo en tuuluu eller nått som finns på ica ibland, den är finsk sa min finska polare som köpte den
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:14:26 följande:
    aha nu är jag med, kolade din, tyckte den var fin OCH du kalla inte den sne, du skulle sett min kompis OMG.. nu är den omgjord och tja duger iaf
    det står alvin i min.. såg du det det är det ingen som gör :-P
  • Lavish
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:10:09 följande:
    har du röstat i andra tråden?

jag tycker att säsong två var dåligare än ettan, men trean var spännande
    Japp. ja det var säsong två som fick mig att lessna så jag kanske ska ta upp intresset igen då.
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:12:06 följande:
    Jag tänkte det, att den är ju personlig då iaf.

Ett tramp stamp är en tatuering i svanken www.themontyminute.com/wp-content/uploads/200...
    Om jag haft kropp för det så hade jag gjort en sån på framsidan.. men nu är jag kort och tjock så det tänker jag icke ge mig på
  • varfördåför

den här scenen var rolig då de låg och tittade på varandra och skrattade.. undrar om det bara blev så eller om det stod i manus?!
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 21:16:38 följande:
    INte smakat finsk choklad, men det skall jag se till att någon fixar åt mig.. eller joo en tuuluu eller nått som finns på ica ibland, den är finsk sa min finska polare som köpte den
    Wtf är tuuluu? Aldrig hört heller Skrattande
    Fazers blå is the shit. Finsk standardchoklad, sedan finns det olika varianter. Krämigare än marabou, då de använder mjölk istället för mjölkpulver. www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/horizontal/1135249589937.jpeg
  • varfördåför
    Lavish skrev 2011-05-21 21:17:30 följande:
    Japp. ja det var säsong två som fick mig att lessna så jag kanske ska ta upp intresset igen då.
    ja, det tycker jag så du är uppdaterad då fyran kommer i höst