• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:38:21 följande:
    Jo det är klart, om man håller på  med sånt så kan man ju det. Har många kompisar som är som att "jamen det är ju bara att göra" gällande olika kreativa saker. Funkar inte för mig. En kompis gör typ sina egna kläder av navelludd och ekologiskt odlad hampa och hon är som att "jamen dethär gjorde jag bara sådär en eftermiddag".
    hahhaah Ja man blir lite sån när man kan själv..... Det verkar så självklart att alla kan sladda ihop det då. Men jag har en kompis som alltså de är som desktuction derby att ge henne en pensel med färg på, vet inte ens om jag vågat ge henne en av dotters vaxkriotor faktiskt
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 21:40:21 följande:
    Dumle? Tupla? Så finns det ännu en som jag fan inte kommer på namnet på.. kanske Ahaa eller nåt sånt? Skrattande
    Jag har totalt kasst minne jag med, så det är lugnt {#emotions_dlg.flower}
    Tulpa är det nog Känns rätt.....
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-21 21:53:58 följande:
    jag hittar inte, men jag hittade en tjej som facktiskt hade ett kasettband.. han kasnke har ett sådant ändå?
    Jag såg en tjej på ett sexforum härom veckan som hade coola tattoos ovenför brösten lite på bröstet, det stod Grädde  på ena och Mjölk på andra
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 22:01:42 följande:
    Jag såg en tjej på ett sexforum härom veckan som hade coola tattoos ovenför brösten lite på bröstet, det stod Grädde  på ena och Mjölk på andra
    hehe..
  • varfördåför
    på mina står det tom och tommare :-P
  • Passionsfrukt
    Gnöh!
    Jag vet en som skulle vilja tatuera "jaha." på fotsulan, men det är ju ett helvete att tatuera där...
  • varfördåför

nää.. blir ju deppig av att sitta här och inte prata om SoA.. kanske måste umgås med opie istället

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-21 22:09:26 följande:
    nää.. blir ju deppig av att sitta här och inte prata om SoA.. kanske måste umgås med opie istället
    Du har en äkta Opie hemma och du hänger på FL! Does not compute!
    Jag funderar faktiskt på att lägga mig, det blev för sent igår och jag tänkte få saker gjorda imorgon bitti  då det inte blev nåt gjort ikväll...
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-21 22:13:40 följande:
    Du har en äkta Opie hemma och du hänger på FL! Does not compute!
    Jag funderar faktiskt på att lägga mig, det blev för sent igår och jag tänkte få saker gjorda imorgon bitti  då det inte blev nåt gjort ikväll...
    jag ahde tänkt få saker gjorda ikväll då det blev för sent igår