Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

varfördåför skrev 2011-05-25 14:41:27 följande:
    enorm skillnad, ingen i serien är snygg.. möjligt vis någon av tjejerna, men jag orkar inte känna efter med dem

jax är inte häller snygg det får ni mig inte till att tycka, han ser förbarnslig ut och har för tätt mellan ögone och opie har för storaläppar (sorry gillar inte sådant) och för utåtstående öronen. ja de andra är ju gasnka uppenbart varför de inte är snygga. den snyggaste om man skall räkna så är juice, han är mest bildskön. Men fasen så sexiga de är ändå 
    Och där har vi ju beviset på att det är attityden som attraherar folk, inte själva utseendet i sig.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 15:20:32 följande:
    ska nog tillite av varje tror jag. Men det beror nog på vad man är för människa? för de där mespropparna i troblood eller vad det heter är ju inte stentuffa men räknas ju ändå som snygga/sexiga?

ofta är det ju den dom är huvudpersons om är "snygg" oavsett hur rästen av de i serien serut. jag tror att folk är lättlurade.. bara se på omröstningen 61 jax och 4 chibs, säger ju endel om folk ändå
    Har inte sett ens en minut av den serien (filmen?). Du ser jag vet inte ens vad det är haha. Och de ses nog som sexiga pga att de är vampyrer (är de det?). Det blir lite farligt. Men fan, hade man sett Alexander Skarsgård på bussen utan att veta om att han var känd hade man ju inte ens reagerat. Han är ju inte sexig i sig... (om ens snygg). 

Haha det är klart att folk är lättlurade och du och jag har sett igenom lurendrejeriet och insett att det är Opie, Chibs OCH TIG som är heta Skål 
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 15:28:39 följande:
    vist är det så.. om jag hade sett chibs och skarsgård på bussen hade jag valt chibs ändå (om båda hade varit sevila) människan måste ju ha karaktär ju, man får ju inet bara vara lång och blond, det är ksittråkigt. (stellan skarsgård däremot är jag nog lite kär i)

tur att det finns sånna som vi, annars skulle ju bara jax få ligga :-P (och det är han inet värd)
    Haha det är sant. Men så tycker jag att det är hetare med äldre män än yngre Oskyldig
    Men Opie har fått många röster han med.. undra vad det är som gör att så många röstar på en stoooor hårig karl. Eller kan det vara för att han är yngre än många i klubben? Eller för att han har en ganska stor roll? Eller så är han bara väldigt känslig. Don't know. (Fast jag vet ju varför jag röstade)
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:34:43 följande:
    Haha, det ska stå Jax och inte jag. Jag är ingen obvious prettyboy :'D
    Joooo det är du! Avslöjad! Det är du framför Queer as Folk på lördagsnätterna! Flört
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:47:25 följande:
    Okej, jag erkänner!
    ...sade hon som aldrig ens sett Queer as Folk :-P
    Hehe snyggt sätt att beskriva sig på också. En obvious prettyboy.
    Skämt åsido. Se serien, den är bra Solig
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:53:28 följande:
    Jättefin presentation vid typ arbetsansökan: Hej, jag är då alltså en obvious prettyboy och jag tror jag skulle vara bra på det här jobbet just därför!
    Alltså jag viiiiill inte bli hooked på fler serier! Har dessutom en lång lista på en massa serier jag borde se, såna som typ hör till allmänbildningen... tror jag ska börja ha som regel att jag inte börjar se på några nya serier förrän de är slut, då laddar man bara hem alla säsonger och kollar i ett sträck och så är det bra med det.
    Men den är jättekort och bara en säsong. Sen tror jag att de gjorde nån amerikansk version men det är den brittiska som (jag vet) är bra.
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 16:01:30 följande:
    Bara en säsong? Hmm... då måste jag ju faktiskt tänka om lite...
    Ja, den är sorgligt kort.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 17:56:41 följande:
    pooie kom hem och insåg att huset inte var representabelt nog.. nu är det städat och fint dock.. men fy vad jobbigt det är att plocka saker från golvet då man har bihåleinflamation.. känns som jag är på fyllan nu

ibland är det tur att serier slutar efter en eller två säsonger, ofta kör de för länge.. men SoA har minst fem sesongen kvar
    Fan, måste du göra annat än att sitta vid datorn och prata SoA-snusk? Oskyldig 

MINST 5 säsonger Skrattande
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 18:30:03 följande:
    nää.. jag tycker dte är lite illa att jag inte får göra exakt som jag vill alltid *surar*

hehe.. sesong 9 har alla de gamla blivit så gamla att de är för gamla och de som är gränsfall unga nu är nog gamla och de nya är i samma ålder som de unga är nu jax barn har börjat skolan och opies har redan gått ut och gått med i klubben
    Det tycker jag du ska ta upp med Pooie. Det är fasiken inte rättvist!

Kräks Jag vill dock inte se Chibs så gammal. Eller Tig. De lär ju vara typ 75 då. Det är FÖR gammalt. 
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 19:01:03 följande:
    Och huuuu, Chibs som 75-åring. Nejtack. Då hoppas jag att han dör i skottlossning i säsong 6 ungefär Tungan ute
    Det blir ett värdigt slut för honom!