Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

HannaVirrpanna skrev 2011-05-25 20:51:30 följande:
    Nu har jag sett alla säsonger... Buhuu... Vill inte vänta för att se fjärde! Tycker dock att Jax ska raka bort gubbskägget....
    Han är faktiskt den enda som inte passar i det. Baby
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 21:14:39 följande:
    Han rakade av fel ände av huvet i s4 Skrattande
    Gör han?!
  • Goonie

Tror jag börjar gå över lite till Tig Demon 

• Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-26 08:36:26 följande:
    Har ni sett The Shield en polisserie som Kurt Suter gjort där några ifrån SoA tydligen dyker upp som the Mayans. Vi har sett två avsnitt och undrar om det kommer bli bättre så det är ide att pina sig lite eller inte.
    Vilka då förutom Sagal? Scrollade igenom den milslånga cast-listan på imdb men kunde inte lokalisera någon.
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-26 09:34:42 följande:
    Jag vet inte så mycket det var maken som sa att några från SoA kommer dyka upp i the Shield men att det inte är själva SoA utan typ mayans. Kanske ska sluta tro på gubben min och tro mer på er
    Men du har inte sett Shield? Jag vill också veta om den kommer bli bra snart
    Oh, nej jag har inte sett. Vadå, är den dålig? Haha.
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-26 10:12:14 följande:
    mmm och personerna är inte tillräckligt snygga för att jag skulle vilja ligga med dem heller.
    Snygga människor kommer undan med tråkig handling men fula gör det inte.
    Nästan allt jag kollar på innehåller iaf en snygg karaktär. I need it! Tungan ute
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-26 10:17:46 följande:
    Me too I'm a woman.
    Behöver ju inte vara snygg råsexig går också bra
    Ja. Kan faktiskt inte komma på en enda serie eller film jag sett det senaste året (för att dra till med nåt) som INTE haft en snygging. Shit. Är det så att kvinnor behöver ha något ögongodis för att kolla på TV? Förvånad
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-26 11:49:29 följande:

" target="_blank">

hittade klippet med tig på bardisken.. då han säger i love you på slutet så låter det helt ärligt
    I'm in love Hjärta 
  • Goonie

På tal om något helt annat... satt och tänkte och kom på att det är 27 dagar till jag gifter mig Förvånad Blir det otrohet om jag drömmer lite om Tig ibland sen?

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-26 14:37:23 följande:
    jag har varit gift i fyra år med nuvarande (och några år innan det med den förre också) ingen har iaf anklagat mig för otrohet

Grattis, vad roligt
    Då litar jag på dig Solig Det ena måste ju inte utesluta det andra Tungan ute