Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

varfördåför skrev 2011-05-26 15:10:12 följande:
    och i dina ecktenskapsförord skriver du helt enkelt att skulle då få chansen att ha sex med någon i samcro så får du det
    Guuuud så smart. Skål
  • Goonie

Förlåt att jag inte varit närvarande. Har varit tvungen att göra sånt där onödigt tråkigt.. som att storhandla Kräks Kan hända att jag återvänder till mitt riktiga liv här i tråden om ett tag.

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-26 19:34:56 följande:
    vi har en röst på tara i den andra tråden
    Ooh undra om det är en man eller kvinna som röstat. Men henne skulle jag faktiskt inte ligga med, tycker hon har ful haka/hals hahaha. Var inte hon (skådespelerskan) med i nån annan serie innan? Tycker jag känner igen henne.
  • Goonie
    xXMaLoXx skrev 2011-05-26 22:13:54 följande:
    Jag har nog inte tjejtyp som jag föredrar, har inte funderat så mycket på det. Hade jag..så antar jag att hon skulle vara grymt tatuerad iaf :P
    Oo me.. almost. Om man tar i lite Tungan ute hahaha.
  • Goonie

Har underhållt mig med första avsnittet av Dexter. Men han var liiiiiiite för knepig för mig. Alltså.. bra serie, men inget ligg-material.

• Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-26 22:34:29 följande:
    Han som spelar Dexter spelar väl också bög i six feet under. Är det samma var han knepig där med
    Jasså, den serien har jag inte heller sett. Kan vara att de började under dotterns första levnadsår och då var jag inte riktigt vaken Oskyldig Eller så var jag bara ointresserad.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-26 22:53:05 följande:
    i första sesongen är han ju sååå sexig.. men nu däremot (sesong fem eller sex är jag på) är han inte lika cool längre. vill man ha en skadad man att hjälpa så är dexter verkligen THE ONE!!!
    Njae jag tycker inte det. Han är ju helt känslokall, och svettas hela tiden. Och de har verkligen gett honom psykopat-personlighet och det är han ju tvungen att ha men han är ju verkligen SJUUUK. Han är ju en sån brottsling man vårdar istället för straffar här i Sverige Tungan ute (Detta är efter ett avsnitt, kan hända jag ändrar mig)
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-27 09:38:48 följande:
    vadå?
    Kollade bilder från säsong 4 och herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad långt hår han skaffat sig. En trimmning tycker jag skulle passa bra nu.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-27 10:06:12 följande:
    nää. jag tycker dte är helt ok men även han har lyckats med koststycket att ha världens skitigaste hår :-P och han har ju inte suttit inne dessutom så han har ju inte behövt vara rädd för att duscha som de andra (kan ju försklara varför jax har klippt sig, inte för att han brydde sig om sitt hår innan men)
    Haha, det har gått över min gräns. *raderar Opie och väljer Tig i andra tråden*
    Kurt Sutter måste ha tänkt att om man är med i en MC-klubb så är man automatiskt jävligt ohygienisk. Jag vill inte veta hur lång tid det går mellan skrevtvättarna Kräks