Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

Bordeaux skrev 2011-05-27 12:58:24 följande:
    Lova att du fixar frisyren på honom när du är därborta
    Jag lovar Skål. Och vad roligt att det var just mitt utbrott på hur dåligt det gick att länka som du svarade på heh.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-27 14:28:32 följande:
    men jag tyckte att han var gasnka gullig i mycket hår dock Drömmer
    Förvånad
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 17:46:14 följande:
    OMG Theo Rossi är en CUTIE PIE!!
    Hej, jag har varit borta lite. Nu har jag missat massor igen, men jag skummade igenom...
    Ska hoppa i duschen en sväng (har tränat) och ska sedan bänka mig framför datorn med lite mat (aja baja).

Missed you girls!

...och om jag skulle hamna i en sån situation att jag skulle ha sex med en tjej så skulle jag välja Jodie Foster eller Sigourney Weaver (såsom hon var i Alien 3 och 4)! Alternativt Catwoman, Michelle Pfeiffers version.
    Men näää.. gillar du också honom med hår på?
    Gosh, Weaver, ser inte hon lite ut som en karl? Åh vad negativ jag känner mig Tyst 
    Jag ska allt tänka ut nån brud jag med... 
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 19:19:19 följande:
    Inte är det väl något större fel på honom med hår. Fast som Juice är han ju nog snyggast, men han har ett så sött leende privat också Skrattande

Jag vet inte om hon ser ut som en karl, men jag attraheras väldeligen av henne, åtminstone i de där två filmerna.
    Ja, han är en sötnos {#emotions_dlg.flower}
    Var det du som skrev att han var 36? Hade jag aldrig någonsin gissat på. Fan 36! Han ser ju ut att vara len som en babybutt.
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 19:24:18 följande:
    BABYTUTT :''D
    Jo det var jag som skrev det. Kollade på imdb. Han ser verkligen inte ut som 36.
    Läste nånstans i omgående att han är med i Hell's Angels på riktigt! Men vet inte om det stämmer.
    Äsch, inte låter väl Hollywood någon vara med i Hell's Angels? Det låter ju inte klokt.

Har tänkt ut en tjej! Brody Dalle/Armstrong. Vet inte vilket efternamn hon har nu. Så nu har jag också visat mig från min mest lesbiska sida. 
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 19:33:27 följande:
    Ja hon ser inte så pjåkig ut, lite väl punkig för min smak Tungan ute

Nej jag vet inte om HA, men så läste jag.
    På tal om HA så hörde jag en story av en kompis som gått på en säkerhetsskolning på jobbet. En typ från typ Securitas var där och snackade och berättade att det i nån random stad fanns en Pressbyrå som låg vägg i vägg med HA. Skinnknuttarna fikade typ dagligen inne på Pressbyrån och tjejen som jobbade där märkte ju snart att de var trevliga och artiga men visst, hon hade en stor dos respekt för dem och var väldigt försiktig. Så en kväll kom det en konstig typ (vet inte om han var påtänd eller full) och började tracka henne, vägrade sticka och så. Då steg HA-karlarna upp och förde ut killen på gården och tog sig ett snack med honom. Killen stack och sågs aldrig till igen på den gatan... Glad
    Om jag jobbade på typ 7-11 med SoA som stammisar skulle jag dagligen önska att någon pundare kom in och började tracka mig...
    Ååå jag vill också ha det så. Bli indragen i massa MC-vålds-fuffens. Som ett SoA-avsnitt FOR REAL. Alltså, jag har inget emot MC-gäng, bara de är på min sida. Haha så länge de står upp för mig får de göra vad skit de vill! Oskyldig
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 19:42:47 följande:
    Jamen visst! Fast du måste vara beredd på att det finns en risk att de vill du ska göra halvfuffens för deras räkning också, som betalning för att du hjälper dom... Obestämd
    Betalning är nemas problemas.. eller jo, om det är pengar vi pratar om haha. Annars ställer jag upp! {#emotions_dlg.djavulsk} Men i Sverige känns det bara så lamt med MC-gäng.. det är ju i USA allt är tufft och på riktigt, vad det än handlar om. I Sverige (fast du bor ju i Finland!) har vi bara mjäkiga kopior på allt. 
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 19:56:36 följande:
    Jag tror att dom haft en del problem med HA eller liknande i Helsingfors... Typ skottlossning och stölder, i övrigt vet jag inte hur mjäkiga dom är här. Förutom att dom kanske är lite snabbare att ta till kniven (oops, finsk stereotyp här!) så är dom antagligen ungefär som i Sverige.
    Fast på Aftonbladet hade dom nångång en artikel om nåt MC-gäng som använt slipmaskin till att ta bort en klubbtatuering från en ex-medlems arm... ouch...

Jaaa, dom kanske tar betalning in natura? Isf är det ju inga problem!
    Ja, är inte Finlands nationaldag Skärtorsdagen? Höhöhö ObestämdJo de är säkert elaka här med men det är ju inte så att MC-kulturen startade i Svedala. What we do they've already done. Fan vad USA-frälst jag låter och så är det inte, bara lite milt kanske. 

Det är klart att de tar betalt i natura! Det är det enda de tar betalt i förutom droger och vapen, men något sånt äger jag inte. 
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-27 20:10:35 följande:
    Hahaa, skärtorsdag Cool
    Fast jag har faktiskt ett weapon of mass destruction jag kan betala med: min katt! Hon totalramponerar precis allting, men lagom till vapeninspektionen ligger hon och spinner och ser hur innocent ut som helst!
    Hehe, vi har precis mist en av två katter och han som dog hann under sina år (som inte blev så många) bita sönder X antal datasladdar, mobilladdarsladdar, telefonsladdar, TV-sladdar, lampsladdar hörlursladdar fan varenda sladd som var synlig bet han sönder. Tror jag köpt ny mobilladdare kanske 6 gånger BARA för att han bitit sönder dem.
    R.I.P. Gråter