Inlägg från: Goonie |Visa alla inlägg
  • Goonie

SoA

Passionsfrukt skrev 2011-05-29 13:36:40 följande:
    IUUUUUUU :''D
    Fast i det här skedet är jag redo att ta emot all hjälp jag kan få.
    "Hey Tig, got a horny cat over here, you busy?"
    Eller så ringer man helt enkelt och frågar om han är intresserad utav lite pussy Flört
    IUUUUUU'a inte my man! Skrikandes
  • Goonie
    kg8 skrev 2011-05-30 22:26:38 följande:
    Jo en mes men oj så fin, och en härlig irländsk dialekt usch vad jag är knäpp, jag som alltid gillat "bad boys" men i soa så är det half sack och Eddie som får igång mig (och självklart juice och dessutom happys röst )
    Eddie-who? Har jag missat någon karaktär?
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 08:23:38 följande:
    irländarens son.. han som är tillsammans med sobells dotter
    Ahaaaaa. Javisst ja, han som blev skjuten? Minns inte ens hur han ser ut... så jag skulle nog inte ligga med honom. Cool
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 08:33:24 följande:
    "men halå, jag är eddie, irländarens son.. jag som slog fbi kvinna på snippan. Klart du vill ligga med mig!"
    och du
    "sorry, mins dig inte alls, du är helt blank för mig.. jag tar någon annan.. bara att välja och vraka bland de andra läckerbitarna!"
    JAAA. Precis så!
    Måste googla fram honom nu bara för det. 
  • Goonie

Hmm.. han var ju inte ful. Men för intetsägande för min smak Obestämd
    Blev lite kär på nytt i Mike Ness igår efter en intervju jag läste så nu får han vara med och trängas med SAMCRO. Men brevid honom är Jax en liten fjant. (as he should be) Förvånad

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 09:09:43 följande:
    jag såg avsnitt 9 sesong 6 av dexter igår och blev också kär på nytt.. det är så sexigt med män som slåss för sina kvinnor och barn.. (slåss bokstavligt talat alltså)
    Jag har ju inte kommit så långt haha. För mig är han bara en psykopat än så länge.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 09:17:37 följande:
    ja tror jag skall se allt igen av den serien också.. tyckte ju som sagt bäst om honom i början han är ju en snäll psykopat, han följer ju koden
    Men han har ju inga känslor! Han anstränger sig ju för att bete sig "som man ska". Det är creepy!
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 09:20:32 följande:
    det är ju det som är sexigt emd honom tror att många människor är så, men då man inte får höra deras tankar så fattar man det ju inte
    Jo det är sant. Såg någon dokumentär om att det är många psykopater som blir chefer. Och det kan man ju förstå. Sen är det ju en del som sitter i fängelse också haha Tungan ute
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 09:34:04 följande:
    sosiopater är det (är ju på fl.. måste rätta fast jag fattar vad du menar) dexter går från sosiopat till psykopat
    men sexig är han.. grym kropp.. lite för kort bara
    Men näää.. psykopater också.
    Hittade två länkar och de är ju ganska lika, psykopater och sociopater:
     http://kaela.bloggplatsen.se/2009/12/06/2263237-vad-ar-en-sociopat/
    www.psykopat.se/kanna-igen-psykopat.php

Man känner säkert en drös av båda sorterna.

Har inte sett Dexters kropp heller. Är han kort? Det känns som att jag tittat på en tom ruta haha. 
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-31 09:43:08 följande:
    psykopater är impulsiva derför blir de sällan chefer, sosiopater är beräknande och känslokalla därför kommer de hur långt de vill
    Förvånad Vilken koll!