• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 17:37:11 följande:
    Joo de är ju sant, nackdelen med vita eller ljusa djur Min förra katt som var röd brukade jag också duscha av ibland, han älskade det inte, men härdade ut. De jag har nu är så jädra speciella alla tre OCH jag har inte tid eller lust att slåss med dom om duschning helt enkelt Lazy lazy......
    Min stora katt är svart med vitt bröst osv och henne är det INGEN idé att ens försöka få in i badrummet

Ååååh, jag har varit och skaffat lite grönväxter och balkonggrejer idag, det känns fint! Har en töntig fransk balkong som inte duger till nåt (det är ju liksom bara en avsats) men nu ska jag äntligen få den innätad så kan jag börja ha upp dörren och vädra under sommaren. Ska även pimpa den lite med ett sorts "staket" och balkonglåda... kan visa bilder sedan om nån är intresserad Glad
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 12:15:43 följande:
    hahahhahaha skönt när man liksom kan styra sina egna neuropsykbryt ändå Well done!
    ja eller hur.. som hemmafru skall man ju ha koll på allt
  • varfördåför
    mammavixen skrev 2011-05-22 12:44:58 följande:
    har precis börjat titta på SoA och är helt fast! Jag gillar när alla karaktärerna har inflytande i storyn även om de kanske inte är med så mycket i just det avsnittet mm. Sen hjälper det att Jax är en heting! =)
    ja, man fester sig som vid alla i "gänget" trotts att vissa är svin (alla utom clay fester man sig vid). dom har verkligen lyckats med att skapa karaktärerna

har du röstat i andra tråden?
  • HäckHäxan
    Bordeaux skrev 2011-05-22 17:38:58 följande:
    Blir det en fjärde säsong?
    Kollar just nu på tredje och den är snart slut
    9 september kommer nästa säsong
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • varfördåför
    minimera skrev 2011-05-22 14:44:17 följande:
    Hoppar in i denna tråden också då jag (och sambon) är helt fast i serien och läääängtar till i höst när den börjar visas igen! Så himla jobbigt att sträckse tre säsonger men sen vänta massa länge på fler avsnitt. Tycker de borde skynda på produktionen lite. Vill se mer naken-Jax!! (jag vill se alltså, sambon vill se Opies tjej hehe)
    haha.. min man vill se tara välkommen i tråden

har du röstat i den andra tråden?
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-22 17:38:58 följande:
    Blir det en fjärde säsong?
    Kollar just nu på tredje och den är snart slut
    jepp.. snart kommer nr fyra i höst pepp, pepp!!!

har du röstat i den andra tråden? (känns osm jag tjatar men man måste ju hållaigång båda trådarna)
  • varfördåför

nu är jag hemma igen btw ifall ni missat det

• Goonie
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 17:57:34 följande:
    9 september kommer nästa säsong
    Vilken kanal?
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 18:13:44 följande:
    Från USA. Illegal nedladdning är vad som gäller.
    Ah ok. Så till Sverige kommer den inte än på länge?