• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (tjej)
    annawestergren skrev 2011-06-08 01:16:35 följande:
    God natt tråden! Sov gott! Ska bli intressant att se i morgon om moraltanterna lyckats vända tillbaka tråden igen eller inte höhö!
    God natt! Ska också gå och lägga mig, får se om det blir 1000 inlägg till, nästa gång man kikar in!
  • Singapore Sling

Jag är 31 och jag har haft sex med bara 5, så ja, TS är äcklig.

• jådåsåatt

Singapore sling: eller så är det du som är så äcklig att du inte kunnat få fler än 5 stycken att ligga med dig.

• Suri

Va??? Är TS kille? Jamen då är det ju inte alls äckligt. Då är det ju helt normalt.

• MrsD
    jådåsåatt skrev 2011-06-08 06:14:04 följande:
    Singapore sling: eller så är det du som är så äcklig att du inte kunnat få fler än 5 stycken att ligga med dig.

Jaha...sa nu ar man acklig om man inte har legat med manga? Hur tanker du da? Da maste jag vara hur acklig som helst som bara har haft en partner! haha ;)

Kan lova dig att man dor for mig men ALDRIG att nagon annan an min alskade man far rora mig ;)

• jådåsåatt
    MrsD skrev 2011-06-08 07:20:22 följande:

Jaha...sa nu ar man acklig om man inte har legat med manga? Hur tanker du da? Da maste jag vara hur acklig som helst som bara har haft en partner! haha ;)

Kan lova dig att man dor for mig men ALDRIG att nagon annan an min alskade man far rora mig ;)

Nä, jag tycker inte att någon är äcklig enbart baset´rat på hur många denne legat meed.

Men anser man att andra är äckliga för att de legat med för många så får man tåla att folk utgår från att man legat med få för att man är för äcklig för att få fler. Vari ligger skillnaden?

Intressant att man dör för dig, hur tänker du då? Det låter jobbigt. Dör de av att titta på dig eller tar de självmord när de lär känna dig?
  • MrsD
    jådåsåatt skrev 2011-06-08 07:23:59 följande:
    Nä, jag tycker inte att någon är äcklig enbart baset´rat på hur många denne legat meed.

Men anser man att andra är äckliga för att de legat med för många så får man tåla att folk utgår från att man legat med få för att man är för äcklig för att få fler. Vari ligger skillnaden?

Intressant att man dör för dig, hur tänker du då? Det låter jobbigt. Dör de av att titta på dig eller tar de självmord när de lär känna dig?

Sa rolig du ar ;) Tar du allt som skrivs sa ordagrant? Du vet att man ibland skriver saker som man inte menar BOKSTAVLIGEN?

Iallafall...du sager att du inte tycker att nagon ar acklig enbart baserat pa hur manga de legat med...anda kallar du nagon annan for acklig for att de haft fa sexpartners? Hur gar det ihop?

• jådåsåatt
    MrsD skrev 2011-06-08 07:28:26 följande:

Sa rolig du ar ;) Tar du allt som skrivs sa ordagrant? Du vet att man ibland skriver saker som man inte menar BOKSTAVLIGEN?

Iallafall...du sager att du inte tycker att nagon ar acklig enbart baserat pa hur manga de legat med...anda kallar du nagon annan for acklig for att de haft fa sexpartners? Hur gar det ihop?

Har jag kallat nåågon äcklig för att de legat med för få? Nu har du nog lite fel.
    Jag ställde en retorisk fråga för att få personen ifråga att förstå hur fel henne/hans tänk var. Hört talas om sånna?

Men nej, jag har aldrig kallat någon annan äcklig för att de legat med för få.
  • Anonym (hm nej!)
    Rakad Apa skrev 2011-06-06 20:53:24 följande:
    Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?
    jag är också 28, men har bara varit med 6st.. men NEJ jag tyckr INTE att du är äcklig på något vis!!!!

jag träffade min man när jag bara var 22½år... :)

tycker inte det är äckligt även om man så varit med flera 100, så länge man skyddat sig liksom... :)))
  • LarsS

Jag tycker inte Psykonaut är äcklig, inte pga antalet personer. Du skulle tom kunna lära ut hur man får bra sex då jag antar att du inte hade långvariga förhållanden med någon av dessa 35? För egen del har det behövts några omgångar innan man får till det riktigt skönt, avslappnat, mysigt. Eftersom det är så många tänkte jag att ni antagligen skyddat er med hjälp av kondom, och det är enligt mitt tycke inte riktigt lika skönt. Fast smaken är som baken, vissa gillar att äta kola med pappret på och andra inte.
    Så snälla Psyko berätta?

Svar på tråden Är jag "äcklig"?