• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (öööh)

jag är 21 och ett halvt och jag har haft sex med 27 st. vad ska ni kalla mig då? då är ju inte ens ordet äcklig förnamnet till vad jag är !! jag kan inte fatta hur det kan vara okej för en kille att knulla hur många som hellst utan att någon ens lyfter på ögon brynen. Men så fort en tjej ligger med fler än "det vanlig" så är hon en h*ra.. TS du är inte alls äcklig, och ingen har rätt att döma någon!!

• Fidelis ad urnam
    Anonym (öööh) skrev 2011-06-08 08:01:48 följande:
    jag är 21 och ett halvt och jag har haft sex med 27 st. vad ska ni kalla mig då? då är ju inte ens ordet äcklig förnamnet till vad jag är !! jag kan inte fatta hur det kan vara okej för en kille att knulla hur många som hellst utan att någon ens lyfter på ögon brynen. Men så fort en tjej ligger med fler än "det vanlig" så är hon en h*ra.. TS du är inte alls äcklig, och ingen har rätt att döma någon!!
    TS är en man
  • Pissetuss
    jådåsåatt skrev 2011-06-08 06:14:04 följande:
    Singapore sling: eller så är det du som är så äcklig att du inte kunnat få fler än 5 stycken att ligga med dig.
    Hi-ha, hi-ha, hi-ha!!!
  • Pissetuss
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 10:58:10 följande:
    Tack, vad snällt skrivet:)
    Så lite så! Solig
  • Selfish Geene
    Singapore Sling skrev 2011-06-08 02:50:02 följande:
    Jag är 31 och jag har haft sex med bara 5, så ja, TS är äcklig.
    skulle han inte ha varit äcklig om du hade haft sex med 50 personer?

Ni känner inte ens varandra och ändå är ts ev äcklighet vilkorad av antalet sexpartners du har haft? 

(jämf. Singapore Sling: jag är 30 och jag har haft sex med bara 1, så därför är du äcklig som har haft sex med 5) 
  • Pissetuss
    MrsD skrev 2011-06-08 07:20:22 följande:

Jaha...sa nu ar man acklig om man inte har legat med manga? Hur tanker du da? Da maste jag vara hur acklig som helst som bara har haft en partner! haha ;)

Kan lova dig att man dor for mig men ALDRIG att nagon annan an min alskade man far rora mig ;)

Du har haft tur i ett avseende, att den enda du legat med är ditt livs kärlek. I annat fall kommer du dö nyfiken... Det är unikt att bara haft en enda partner i dessa dagar, jag känner bara en sådan person som är i min ålder.
  • Pissetuss
    Suri skrev 2011-06-08 06:38:43 följande:
    Va??? Är TS kille? Jamen då är det ju inte alls äckligt. Då är det ju helt normalt.
    Hahahaa!!!!
  • annawestergren
    jådåsåatt skrev 2011-06-08 07:23:59 följande:
    Nä, jag tycker inte att någon är äcklig enbart baset´rat på hur många denne legat meed.

Men anser man att andra är äckliga för att de legat med för många så får man tåla att folk utgår från att man legat med få för att man är för äcklig för att få fler. Vari ligger skillnaden?

Intressant att man dör för dig, hur tänker du då? Det låter jobbigt. Dör de av att titta på dig eller tar de självmord när de lär känna dig?
    ASG*
  • Pissetuss

">

Kolla det här...fast den är gammal, kanske ni redan sett den. Apropå att ha många partners. Jag tycker den är rätt kul!
  • ius lexis
    Singapore Sling skrev 2011-06-08 02:50:02 följande:
    Jag är 31 och jag har haft sex med bara 5, så ja, TS är äcklig.
    Det där har jag aldrig fattat! Att använda sig själv som referensram och avvikande mot den ramen är äckligt! Är inte det väldigt begränsat tänkande?
Svar på tråden Är jag "äcklig"?