• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Plutteli
    Anonym (Öhhh) skrev 2011-06-08 19:31:03 följande:
    Ts är 28 år och har legat med 34 st... Om vi antar att hon förlorade oskulden som 14åring så är det i snitt 5 partners per år... Om hon va 13 så är det ca 2,5 partners per år. Jag tycker inte siffran är SÅ stor att hon kan anses vara oansvarig om hon inte sett till att kondom har används alla gånger/som oftast....
    Ts är en han ;)
  • Anonym (Can´t say no...)
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 19:37:35 följande:
    Varför antar folk att jag skulle vara kvinna? Skrikandes
    Det är oftast kvinnor som knullar runt på det sättet!
  • Midka
    Anonym (Öhhh) skrev 2011-06-08 19:31:03 följande:
    Ts är 28 år och har legat med 34 st... Om vi antar att hon förlorade oskulden som 14åring så är det i snitt 5 partners per år... Om hon va 13 så är det ca 2,5 partners per år. Jag tycker inte siffran är SÅ stor att hon kan anses vara oansvarig om hon inte sett till att kondom har används alla gånger/som oftast....
    Sannorlikt har han inte snittat 5 st per år utan det har funnits år med betydligt fler än 5. Oavsett antal per år tycker jag att killar som har sex med olika partners ska skydda sig. Är man i ett fast förhållande kan man komma överens om alternativa skydd men med olika partner är risken för smitta högre varpå kondom är ett krav, tycker jag. Killar som är med många parteners men som kategoriskt skiter i kondom tycker jag är en aning äckliga. 

• Plutteli
    Kan du inte skriva i TS att du är en man? Vore kul att se om svaren i tråden ändrar karaktär...
  • Tonx
    Anonym (Can´t say no...) skrev 2011-06-08 19:39:26 följande:
    HAHA! Dagens bästa! 

Ärligt, hur tänkte du nu?  
  • Midka
    Anonym (Can´t say no...) skrev 2011-06-08 19:37:32 följande:
    Horkarl, kåtbock, horbock..  Ditt kåta, äckliga jävla svin vad gör du med mig  hoppas jag!
    Jag förstår fortfarande inte gradskillnaden... 

• Plutteli
    Anonym (Can´t say no...) skrev 2011-06-08 19:39:26 följande:
    Eh va? Det är ju killar som är coola om de knullat många och tjejer slampor så rent generellt brukar det vara killar som pippar med kaniner och dessutom FÅR göra det.
    Kolla in tidningen Slitz för lite matnyttig info om hur killar förväntas vara ;) (men obs att det sker på egen risk, man blir lätt illamående)
  • Midka
    För att du har en så feminin avatar....

• Tonx

Alltså vilka jefla SÖURFETTOR det finns! Ut å få litta kuk i er så ni blir glada!

• Midka
    Plutteli skrev 2011-06-08 19:39:51 följande:
    Kan du inte skriva i TS att du är en man? Vore kul att se om svaren i tråden ändrar karaktär...
    Nej! Det roliga är att se folks fördommar....  Demon

Svar på tråden Är jag "äcklig"?