• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 15:20:33 följande:
    En kille som dömer en efter hur många man legat med är visst en bra kille! Han kanske vill ha en ren tjej bara.
    Knappast, en människa som är så dömande och nedlåtande är inget att ha.
  • Anonym

Äh, är man singel och skyddar sig och är med singlar så får man väl ordagrant ha sex med vem fasiken man vill och med hur många man vill. Jag bryr mig inte ett dugg. Jag hade sex med 28 stycken mellan jag var 16-18 år innan jag träffade min man och jag ångrar inget. (är nu 27)

Och jag gjorde det inte för att hitta den rätta eller bla bla bla, jag ville ha sex! Och jag ville ha den med personen i frågan

Go People!

• annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 15:50:46 följande:
    Har du aldrig hört talas om humor? Aldrig skämtat om sex?
    Nope ingen humor där tror jag, hon har ju skrivit en tråd tidigare om att hon äcklas av sverige och att alla svenska tjejer har så dåligt rykte...
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 15:52:28 följande:
    Knappast, en människa som är så dömande och nedlåtande är inget att ha.
    Håller med, sen är det ingen som har at göra med hur många och vilka an legat med! Löjligt!
  • Anonym
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 14:57:08 följande:
    Nu vänder jag mig till alla singlar som knullar runt:
    Vad gör du den dag då du hittar ditt livs kärlek och är djupt förälskad, men den killen väljer bort dig för antalet killar du legat med? Ni säger säkert att då är han inget att ha, men vänta bara tills den dagen kommer!
    Den dagen, dne sorgen. Jag lär inte se det som mitt livs kärlek om han väljer så. För mig innehållder det först och främst en tanke om kärlek som är besvarad, vilket denna uppenbarligen inte var. För det andra tror jag inte på "mitt livs kärlek" utan tror att olika människor tilltalar en olika tider. det finns således inte en livs kärlek utan det finns människor man blir föräldkad och kär i då, de tenderar att vara fler till antalet ä en som detta är möjligt med.

Den som inte vill vara med mig för att jag i dennes tycke haft för många partners, för mig är det ganska ytligt. Ett val dene har rätt att göra men inget som tilltalar mig. Det finns de som väljer bort pga för få partners med. 
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-08 15:34:17 följande:
    Jag tror inte du riktigt förstod mig nu, jag pratade om att jag hittat mitt livs kärlek och att den personen är jag själv. Det finns liksom ingen man som kan mäta sig med mig själv, och så länge jag har mig själv så är jag lycklig.

Men annars så ja, det stämmer att jag har en pojkvän, han skrattar åt dig och hela den här tråden.

Jag är ren, jag duschar varje dag. 
    Hjärta
  • Sven Erik Johansson
    Plutteli skrev 2011-06-08 15:26:15 följande:
    Jaja, jag veeet att du tycker allt ur gamla testamentet kan ignoreras pga nya testamentet.

Jag bytte partner för att jag just då inte ville ha nått seriöst, och de jag var med var av samma åsikt. NU vill jag ha nått seriöst, jag har för fan två barn med min man och skulle inte byta honom mot allt guld i världen.
    Det har jag aldrig sagt. GT är också vesäntligt. Däremot skal det läsas i ljuset av NT.
  • Sven Erik Johansson
    HannaS86 skrev 2011-06-08 15:26:49 följande:
    Men skit i att prata om gud nu, det är inte vad tråden handlar om!!!!
    Jag svarade bara på de punkter som fanns med i det inlägg jag bemötte.
  • Anonym (Maria)
    Inima skrev 2011-06-08 14:43:59 följande:
    Varför ska man göra val begrundat på vad andra tycker?

Så länge Lisa mår bra av av att knulla runt så är det väl hennes välmående som är prio ett.

Mår Anna bra av att ha sparat oskulden till sin man så är det ju skit bra att hon mår bra av det.

Varför ska man kalla någon äcklig för det?
    eller torrfitta?
    Eller hänvisa dem till slampfacket.
    Öhh va? varför skriver du saker jag inte har sagt?

Jag skrev bara vad jag har upplevt att killar tänker. Och många killar föredrar tjejer som inte "legat" runt.
  • Plutteli
    Sven Erik Johansson skrev 2011-06-08 16:57:27 följande:
    Det har jag aldrig sagt. GT är också vesäntligt. Däremot skal det läsas i ljuset av NT.
    Inte ens ljuset från 1000 brinnande solar kan ta bort Hitl.. sorry, Guds åsikter om "orent" folk etc. etc. ifrån GT.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?