• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Midka

Jag har svarat nej men det beror lite på. Om du haft sex utan kondom tycker jag det är extremt oansvarigt och därmed möjligen en aning äckligt. 

• Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 18:49:58 följande:
    Jag saknar inte humor, jag har dock lite annan humor än er.
    Din förlust!
  • Rakad Apa
    Joppelina skrev 2011-06-08 19:09:55 följande:
    Att kunna skämta om och även under sex kanske bara man kan göra om man ser på detta som något lustfyllt och positivt?  Och har en stark självkänsla sexuellt. Sex ger glädje ju.

Och jag är mycket glad just nu Flört
  • Rakad Apa
    jådåsåatt skrev 2011-06-08 19:07:30 följande:
    The Rain girl: vad skulle du göra om du träffade mannen i ditt liv och blev hopplöst förälskad men han dumpar dig för att han tycker att du har ett uråldigt och människovidrigt synsätt på andra människor?
    Intressant fråga!
  • Plutteli
    Joppelina skrev 2011-06-08 19:09:55 följande:
    Att kunna skämta om och även under sex kanske bara man kan göra om man ser på detta som något lustfyllt och positivt?  Och har en stark självkänsla sexuellt. Sex ger glädje ju.

Och jag är mycket glad just nu Flört
    Word! Sexskämt är kung!
    (Apropå det, filmen Dumpad är ju helt underbar och där är det mycket sexskämt!)
  • Midka
    Anonym (Can´t say no...) skrev 2011-06-08 19:17:36 följande:
    Ja, lite äcklig tycker jag faktiskt att du är! Inte en fullblodsslampa men....liiite horigt är det allt!
    Vad är det för skilland på fullblodsslampa, slampa, lite horigt och horigt?  
    Och isf vad heter det för killar....? 

• Anonym (Öhhh)
    Midka skrev 2011-06-08 19:23:27 följande:
    Jag har svarat nej men det beror lite på. Om du haft sex utan kondom tycker jag det är extremt oansvarigt och därmed möjligen en aning äckligt. 
    Ts är 28 år och har legat med 34 st... Om vi antar att hon förlorade oskulden som 14åring så är det i snitt 5 partners per år... Om hon va 13 så är det ca 2,5 partners per år. Jag tycker inte siffran är SÅ stor att hon kan anses vara oansvarig om hon inte sett till att kondom har används alla gånger/som oftast....
  • Anonym (Can´t say no...)
    Midka skrev 2011-06-08 19:30:28 följande:
    Vad är det för skilland på fullblodsslampa, slampa, lite horigt och horigt?  
    Och isf vad heter det för killar....? 
    Horkarl, kåtbock, horbock..  Ditt kåta, äckliga jävla svin vad gör du med mig  hoppas jag!
  • Rakad Apa

Varför antar folk att jag skulle vara kvinna? Skrikandes

• Anonym (Öhhh)
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 19:37:35 följande:
    Varför antar folk att jag skulle vara kvinna? Skrikandes
    Ja säg det ;)
Svar på tråden Är jag "äcklig"?