• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Joppelina
    Sven Erik Johansson skrev 2011-06-08 17:37:25 följande:
    Jag vill inte använda ordet äcklig om personen i sig. Däremot stöder jag inte det sättet att leva (haft 34 partners).Naturligtvis kan man älska någon utan att ha sex med personen. personligen vill jag inte ha sex utan kärlek dock. "predika och predika"? Givetvis måste man på ett debattforum kunna diskutera för- o nackdelar med olika sätt att leva utan att det kallas moralisera. Det gäller mig likaväl som andra. jag är inte perfekt på något sätt.
    Jag använder ordet predika efter jag läst igenom dagens inlägg och dina ter sej sådana enligt mej. Du skriver samma sak om och om igen och det känns knappast som att du egentligen inte vill diskutera, utan bara framföra dina värderingar.

Nu hinner jag inte stanna här så länge för jag har annat trevligare för mej, men ska bli intressant att se om dina inlägg ser likadana ut i innehåll som de har gjort hela dagen.
  • Joppelina
    Sven Erik Johansson skrev 2011-06-08 17:38:38 följande:
    OM man haft många sexpartners har det ju tagit slut många gånger.
    det är en likhet.
    Hur mena?
  • Joppelina
    Sven Erik Johansson skrev 2011-06-08 17:40:40 följande:
    se mitt inlägg 1692
    När du citerar ett tomt inlägg hur ska jag veta vad det har med ditt att göra?
  • Inima
    Anonym (Maria) skrev 2011-06-08 17:01:25 följande:
    Öhh va? varför skriver du saker jag inte har sagt?

Jag skrev bara vad jag har upplevt att killar tänker. Och många killar föredrar tjejer som inte "legat" runt.
    Jag råkade tyvärr citera dig såg jag nu.

Ber om ursäkt.
  • Anonym

Nja, om du inte duschat sen den första så är du nog lite äcklig. Men mest för att jag räknar med att du varit sexuellt aktiv i över 10 år och att inte duscha på 10 år är lite snuskigt. Men det där med partners tycker jag är svårt. Nej, det tycker jag inte, om du inte har varit elak mot dig själv då kan man kanske se det som äckligt fast nog med sorgligt och man blir lite besviken. Man ska ta hand om sig det är huvudsaken!

• Dreams Never Ends
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 15:50:46 följande:
    Har du aldrig hört talas om humor? Aldrig skämtat om sex?
    Tror inte det är uppskattat att skämta om sådant när man har en partner. Jag skulle bli jävligt besviken om min man satt på internet och skrev att han ville knulla massa tjejer.
  • Tonx
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 18:39:19 följande:
    Tror inte det är uppskattat att skämta om sådant när man har en partner. Jag skulle bli jävligt besviken om min man satt på internet och skrev att han ville knulla massa tjejer.
    Men tala för dig själv du. Jag skämtar om sex och att ligga med andra, det gör han också. Faktum är att nog varenda jävel jag känner skämtar om sex. 

• Plutteli
    Min man och hans bästis skämtar om att dra på varandra, men det kanske är ok om det är en kille det gäller vad vet jag? Ser inte varför man ska bry sig i sånt som är på skämt och inte finns nått allvar i.
  • Rakad Apa
    Har aldrig haft en tjej som man inte har kunnat skämta om sånt med. Synd att du saknar humor då....
  • Dreams Never Ends
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 18:47:12 följande:
    Har aldrig haft en tjej som man inte har kunnat skämta om sånt med. Synd att du saknar humor då....
    Jag saknar inte humor, jag har dock lite annan humor än er.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?