• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (Sexy)
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:34:05 följande:
    Det är klart. Men har lovat fröken Westergren att hon ska få bli #35, så du får väl bli #36
    mmm, 36... =)
  • Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 23:27:59 följande:
    Okej, hur har det finare vs hemskaste sett ut? :)
    Jag har väl haft tur och inte träffat på några "hemska" underliv. Men vaginor ser ju olika ut, precis som penisar. Det beror väl på ens preferenser vad man föredrar...
  • Tonx
    Det är klart. Men har lovat fröken Westergren att hon ska få bli #35, så du får väl bli #36
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-08 23:27:43 följande:
    Sen kanske han kör myspys-knull med släckt ljus (och Barry Mannilow) i högtalarna....
    Hallå där! Vi är faktiskt ett par stycken som är före!

• LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:31:47 följande:
    Eller, fan nu blev det fel igen!!

Att avla på TS ser jag som ytters nödvändigt för att jag ens ska vara nöjd ed glasögonen - sen när jag har parat mig med TS då är vi ju praktiskt taget kusiner jag och glajjerna ju!!
    Ja, precis! Hela släkten samlade på samma kropp (ansikte?)! Ni kanske blir helt sönderparade. Men akta dig så du inte kommer med i Aftonbladet! :O
  • annawestergren
    Oh yes you did!!!! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Sexy)
    Tonx skrev 2011-06-08 23:38:06 följande:
    Hallå där! Vi är faktiskt ett par stycken som är före!

nene, nu har han lovat mig plats nr 36... Drömmer
  • Anonym (Jag)
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 23:33:16 följande:
    asså hurdå skrynkliga? dom har väl inte sett hennes inre blygdläppar eller har du särat för att kika? småbarns underliv brukar man ju bara se dom yttre på att dom yttre är skrynkliga är väl normalt kanske på barn
    Eftersom hon skrev "min 4månaders" räknar jag med att hon tvättat sin dotter och då ingår det väl även att tvätta den?
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:35:40 följande:
    Aha, denna ska funka. Tyckte att den passade tråden

" target="_blank">

Åh älsko Hjärta
  • Dreams Never Ends
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:37:29 följande:
    Jag har väl haft tur och inte träffat på några "hemska" underliv. Men vaginor ser ju olika ut, precis som penisar. Det beror väl på ens preferenser vad man föredrar...
    okej men är det inte lite äckligt att stoppa in snoppen i en skrynklig och lång blygdläpps-fitta?
  • Anonym (re)

Om något är obehagligt så är det väl att du hållt räkningen så exakt. Som om det vore nummer till din lista, istället för människor.

Svar på tråden Är jag "äcklig"?