Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
V.37+2, 17 kg, tredje barnet. Gick upp 10 resp. 18 med de andra. Hade inga problem med fogar den första, vilket jag hade med de andra... Blev skillnad när man inte kan röra sig...
20 veckor idag, upp 3,6kg
Var tokig i lösgodis tidigare, men av någon anledning har suget försvunnit. Men äter dock mycket av allt annat!!
V. 39 + 15 kg fjärde barnet:)
Har stått stilla på ca 8 kg 2 veckor. Är i vecka 18 nu. Största suget har varit pommes å skrattande ko ostar, dom små kuberna. Innan graviditeten har ja alltid varit choklad galen. Men nu tycker ja inte de e så gott längre. Pommes suget har lagt sig lite.
vVcka 27 och har gått upp 10KG!!!
Med sonen gick jag upp 11kg totalt. Vad fan?
V24+6 gått upp 13 kg hittills :( 3:e barnet.. Har gått upp över 23 kg med båda dom andra så varför sikta lägre denna gång hihi ;)
V 27, 13 kg plus på vågen... Lär ju passera 100 kg innan detta är över... OMG...
V 27, gick upp 2 kg fram till vecka 23-24 men igår när jag var hos BM hade jag gått ner lika mycket så nu ligger jag på samma vikt som vid inskrivningen. Så +- 0kg :)
Vecka 32 och Hr gått upp 7 kg.. :)