Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Jag är nu i vecka 40+4, därmed gått över 4 dagar!!! Vägde mig i morse o har nu totalt bara gått upp 7,2 kg tack vare att jag minskade en del de första fyra mån. Skönt!
Vägde mig förra veckan hos barnmorskan, har gått ner 6 kg totalt. Är i vecka 37+1
I morgon går jag in i vecka 33+0 och har gått upp 10kg. Lite mycket så nu hoppas jag att vågen står still resten av graviditeten.
Vecka 27 (26+0) och nu visar vågen 64 kg.
Började med 59 kg och 164 cm.
Strax över 9kg för min del nu.. V38.
Tänkte att det kommer nog gå att hålls sig under 12kg.
Jag är i v.35.Sist jag var hos Bm hade jag totalt gått upp 10 kg.Har säkert gått upp nåt kg till nu. Men jag är inte så bekymrad, då det endast syns på magen och brösten . Hoppas slippa samla på mig så mycket vätska som jag gjorde med de andra två.Kan ha mina ringar fortfarande iaf , så det är ett gott tecken :).
12+2 och ligger på -1kg
14+5 och +/- 0 än så länge
men vi får väl se vad som händer efter första halvan av graviditeten ;)
V.26 +13kg
V 38, +19kilo