Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
V.24 har gått ner 6 kg, var överviktig från början. Har ingen matlust, men måste äta mer enligt bm :/
v13, nästan ett halvt kilo.
2 kg mellan v 10 och v 15. Har ingen aning om vad jag vägde innan inskrivningen v 10. Har dock ätit konstant för att stilla illamående så något kilo mer är det säkert.
Vecka 38+5 och 17 kg. Idag kommer bebisen ut med hjälp av ett planerat snitt, så det är den slutliga viktökningen. Exakt lika mycket som med första graviditeten. :)
Uscha! Jag är i v 17 och har redan gått upp 6-7 kg. Inte så konstigt, jag har börjat äta som en häst och känner på något sätt att jag har ett destruktivt ätbeteende när jag äter mat. Är mätt, men måste äta mer... bara för att. Någon mer som känner så, eller är det bara jag som är ett weirdo?
I övrigt äter jag inte så mycket snask och godis och så. Det blir lite fikabröd på jobbet förstås. Men matportionerna är nog den värsta boven, samt förstås att jag totalt kommit av mig med både löpning och gymmet.
Gick upp runt 20 kg med mina två tidigare barn, så jag vet vad jag har att vänta :(
Ja ja, jag går ner det snabbt sen, det har jag gjort tidigare, men suck, jag är besviken på mig själv.
v 37+2 ca 11kg
V 14 - gått ner 8 kg. Åker ut och in på KK för dropp