• Love111

Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?

Hej!
    Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand. 

• Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
  • NenneLo

26+6, ca 1 kg upp

2011-09-13 Loke <3 I väntan på lillebror BF 2014-03-11 <3
  • supersötasilversara

V. 27 och har gått upp 10kg!!! Det är nog inte så mycket graviditet faktiskt, det mesta sitter i form av fett på lår och rumpa och resten av kroppen . Normalt sett äter jag bra och tränar regelbundet men det finns inte ork till träning nu och jag är så sugen på mat hela tiden. Hur ska det här sluta

• Lexiiie
    OJ vad lite ni har gått upp. Med min son (nu 3 månader gammal) så gick jag upp från 82 kg till 105 kg (på förlossningen) Så sammanlagt gick jag upp 23 kg :O! Gick ner 16 kg på 2 veckor tror jag de va, nu har jag inte vägt mej på länge så nu vet jag inte. Men magen e full av bristningar. 
  • Fröken Frågvis

7kg i vecka 24, ändå säger alla att jag bara har "en söt liten kula". Magen är dock enorm, sf-mått 25cm i 22+5! Nästan så jag börjar tro att jag väntar tvillingar (blev gravid med oövervakad hormonbehandling), men det skulle de väl inte kunnat missa på rul...?!

Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?