Anonym (3) skrev 2013-09-25 18:43:56 följande:
Då förstår jag din sorg ännu mer

du harabsolut rätt att sörja och jag hoppas du tar dig igenom denna sorg.. Jag väntade mitt 3 barn som jag förlorade men har ju mina 2 söner så min sorg kan jag ju dövs lite. Har oxå haft ett tidigt missfall innan mina barn. Du kan inte få nåt som får i gång ägglossningen då. ? Läkaren borde ju hjälps dig så du slipper gå igenom denna sorgen igen.

Ett missfall är aldrig roligt men när msn gått så länge så känner man dig då redo och man tror att allt är bra. Jag hoppas du får hjälpen du behöver så du kan gå ditt efterlängtade barn.
Tack för dina ord, de tröstar!
Vi har fått utskrivet ägglossningsstimulerande, men de försök vi gjort med det har inte visat på någon ägglossning ändå. Det ser ut som om Ivf är nästa steg för oss, om de inte ändrar sig nu eftersom vi lyckades få en naturlig ägglossning som blev denna graviditet..
Det känns så knasigt, jag fick hem papper ett fylla i från försäkringskassan om varför jag varit sjuk. Också fyller man i dem som om graviditeten bara var någon slags sjukdom som "gått över"..
Det känns som om hela jag har fastnat i svartvit slowmotion film med sorglig musik..