Kuben skrev 2013-10-01 08:29:48 följande:
hej på er!
(osammanhängande

)
jisses vad det blev fart igår.
Åkte in akut. Blödde grymt mycket. Lades på en bår,
Tror att jag i vanliga fall får sisådär 12-14 timmar på mig att blöda ut allt, nu kom det på 2 timmar. AAAAJ! Var helgroggy och de höll mig under uppsikt. När jag slutligen fick träffa en läkare kl 22, så såg hon att det mesta var ute, det hade lugnat sig en del (vilket kändes tydligt, jag hade sammandragningar nästan hela tiden innan) men lite var kvar. Så nu har jag precis börjat kuren med vaggisar också. Maken lämnar barnen och jag ligger i sängen.
Väntar nu på att livmodern ska börja jobba igen. Är öm efter alla sammandragningar/värkar i går ;-S
Phu, vilken pärs! Jag borde vara van, men ingen gång är den andra lik!
Oj,oj! Vilken pärs. Skönt att det gick bra och att du verkar må bättre nu ändå.
Anonym (3) skrev 2013-10-01 11:44:44 följande:
Jadu

tänker som du oxå.. Tänk om det händer igen. Men så vill man ju försöka igen oxå. Varför kan inte jag få 3dje när många har både 3 och 4 barn hur lätt som helst.

sen vet nan ju inte om dom haft missfall mellan sina heller.. Men jag förstår dig din rädsla.
Ja så går mina funderingar också. Får väl ge det lite mer tid. Men jag har ju inte heller all tid i världen. Maken är i nuläget ganska tveksam till ett nytt försök och det känns inte heller bra