• Anonym (skönt)

Männen i trekant mmf

Hade en trekant med två killar helgen som var. Det var skönt men jag störde mig lite på att de var så rädda för varandra. En meters avstånd var liksom regeln. Hur öppna med varandra tycker ni att killarna ska vara vid en trekant?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Männen i trekant mmf
  • andersso2

.jag har haft trekant med en kompis då var vi lite tilbaka dragna mot varandra. men jag skulle kunna slicka f...a menans min fru får k.k.. typ 69   hoppas jag får trekant snart mmm

• Philipsson

Det är väl naturligt att de inte rör vid varandra om de är heterosexuella!?

• Muminmamma
    Philipsson skrev 2011-06-29 19:13:12 följande:
    Det är väl naturligt att de inte rör vid varandra om de är heterosexuella!?
    Skulle inte säga att något av alternativen är onaturligt, men har jag trekant så vill jag inte att killarna ska hålla på med varandra, Fast samtidigt får de inte heller vara homofoba för det tar nog bort en hel del av upplevelsen.
  • Philipsson
    Muminmamma skrev 2011-06-29 21:17:32 följande:
    Skulle inte säga att något av alternativen är onaturligt, men har jag trekant så vill jag inte att killarna ska hålla på med varandra, Fast samtidigt får de inte heller vara homofoba för det tar nog bort en hel del av upplevelsen.
    Men varför skulle de börja tafsa på varann om de inte tänder på män? Det vore väl tvärtom mycket onaturligt...
  • MickeN1973

Ja det ska vara kvinnan i fokus.

Killarna ska ju inte börja suga varandras kukar...      

• Bystomanen
    Muminmamma skrev 2011-06-29 21:17:32 följande:
    Om man nu är två kukar i fittan samtidigt?...då måste man ju känna den ena kuken också....och kanske sprutar på varndras kukar med?,,Har sett det på film när två kukar sprutar och kladdar ner varndra i samma fitta...
  • Muminmamma
    Philipsson skrev 2011-06-29 21:27:06 följande:
    Men varför skulle de börja tafsa på varann om de inte tänder på män? Det vore väl tvärtom mycket onaturligt...
    Helt rätt att hetrosexuella män troligtvis inte känner för att tafsa på varandra. Men som jag ser det är det en skillnad att känna avsky till den andra mannen om de blir närgångna i hettan och att inte tycka att det är så märvärdigt. En hetrosexuell man har tex inget emot att slicka en fitta som samtidigt blir penetrerad av enn annan mans kuk, medan en annan hetrosexuell man aldrig i livet skulle utföra detta.

Sen är det inget konstigt med att vara bisexuell heller och då har jag täckt trådstartarens alla alternativ. Om jag har uppfattat TS falaktigt så kommer hon säkert säga sin mening
  • Philipsson
    Muminmamma skrev 2011-06-29 21:39:46 följande:
    Helt rätt att hetrosexuella män troligtvis inte känner för att tafsa på varandra. Men som jag ser det är det en skillnad att känna avsky till den andra mannen om de blir närgångna i hettan och att inte tycka att det är så märvärdigt. En hetrosexuell man har tex inget emot att slicka en fitta som samtidigt blir penetrerad av enn annan mans kuk, medan en annan hetrosexuell man aldrig i livet skulle utföra detta.

Sen är det inget konstigt med att vara bisexuell heller och då har jag täckt trådstartarens alla alternativ. Om jag har uppfattat TS falaktigt så kommer hon säkert säga sin mening
    Nu var det ju inte männens sexuella läggning som diskuterades här men ändå envisas du att komma in på det ämnet. Varför det?
  • andersso2

det gör väll inget om kuken rör den andra i munnen på henne

• Bystomanen
    Philipsson skrev 2011-06-29 21:48:07 följande:
    Nu var det ju inte männens sexuella läggning som diskuterades här men ändå envisas du att komma in på det ämnet. Varför det?
    Helt rätt....min kvinna fantiserar om att ha två kukar i fittan....hon gillar inte rövknull...suga går bra men hon gillar inte få sperma där.... vi kollar filmer på nätet och hon tänder på det....har sett till och med tre kukar samtidigt i fittan....Och dom sprutade alla där...
Svar på tråden Männen i trekant mmf