• Anonym (skönt)

Männen i trekant mmf

Hade en trekant med två killar helgen som var. Det var skönt men jag störde mig lite på att de var så rädda för varandra. En meters avstånd var liksom regeln. Hur öppna med varandra tycker ni att killarna ska vara vid en trekant?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Männen i trekant mmf
  • Anonym (Ello)

Vill att killarna ska fokucera på mig. Har inte homofobi men tänder inte på att männen är med varandra. Därmot älskar jag att bli slickad av en man samtidigt som jag blir knullad av den andra, så helt rädda för varandra ska de helst inte vara

• Milk and Coffee

Intressant tråd min man skulle aldrig få för sig att vilja ha trekant men om jag blir singel någon gång så skulle jag gärna vilja testa och då är det definitivt ett plus om killarna har någon slags attraktion till varnadra också men ändå fokus på mig och definitivt inte rädda för att nudda varandra. Skulle jag ha med par skulle jag inte något emot att leka lite med tjejen fast jag ser mig som gelt hetero men att se männen kåthet av våran lek är ju upphetsande.

• Anonym

konstig det där...att när det är två män som har sex med en kvinna så ska de bara vara till för henne och vissa skulle inte gilla att de rörde varandra...
    men om det är en man och två tjejer, så ska det bara vara helt naturligt att tjejerna ska ta på varandra...annars vore det konstigt!

Jag själv, som är kvinna, kan tänka mig att ha trekant med två män och skulle nog tycka det var lite roligt om de rörde varandra också....men inte för mycketTungan ute

• Anonym

två killar som ahr sex skulle få mig att vända i dörren, aboslut inge tjag skulle vilja delta i, tvärtom något som för mig är extremt avtändnade. Däremot skulle jag heller inte vilja ha sex med två pinnar, då kand e tju hellre vara.

• Anonym

Bögsex är inget som intresserar mig. Jag har inget emot det men känner inte själv för att delta i det. Stora grejen med att ha sex med två män är för mig att vara i certrum. Att ha fyra ögon som tittar på mig, fyra händer som smeker eller kanske stadigt håller fast mig samt två munnar och två kukar som turas om och hjälps åt att göra allt för mig.

Kanske låter jag nu väldigt egoistisk men jag ser det som att hela grejen med att ha sex med två män är att få vara fullkomligt egoistisk, ge sig hän och bli totalt genomknullad.

Har varit med om det ett antal gånger och än har ingen man klagat så helt ego är jag nog inte trots allt

• Anonym (skönt)

Inga fler som har en åsikt om killarnas inställning till varandra i trekanten?

• Anonym

Jag har inget som helst intresse av andra män. Men vid trkant så tycker jag det är härligt att se min fru suga på två. När hon håller på med den andra är det upphetsande att se hur han njuter av hennes behandling. När han tar henne bakifrån ligger jag gärna och smeker/slickar klitoris. Den andra killen har dock haft lite problem med att vi stöter ihop vid dp.

• Anonym (Marlowe)

Jag var hetero tills jag var med om en trekant. Vi två killar började ha sex och sen var jag fast...jag är 24 och kom ur garderoben för 6 mån sen

• Anonym

jag skulle inte ens gå in i det om de inte vore åtminstone lite bi. Helst ser jag att de är vrålkåta på varandra och att jag mest är med på ett hörn.

*längtar efter detta nu*

• Anonym
    Philipsson skrev 2011-06-30 14:17:46 följande:
    Varför bryr sig minoritetskönet i en trekant sig om huruvida de två männen/två kvinnorna tar på varandra eller inte?

Det är ju värsta formens moralism. Låt dem göra som de vill för fan.
    Man kanske tänder på att se det eller inte. Är det så konstigt?
Svar på tråden Männen i trekant mmf