• Anonym (skönt)

Männen i trekant mmf

Hade en trekant med två killar helgen som var. Det var skönt men jag störde mig lite på att de var så rädda för varandra. En meters avstånd var liksom regeln. Hur öppna med varandra tycker ni att killarna ska vara vid en trekant?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Männen i trekant mmf
  • Anonym (skönt)
    Disan skrev 2011-07-13 17:51:53 följande:
    Man har väl tre hål? 
    Var menat mest som en skämtsam kommentar angående att inte uppskatta sex killarna emellan, men du har ju helt rätt om tre hål

Nu har jag aldrig varit med tre killar men personligen tycker jag att det verkar rätt knepigt att vara fylld i alla tre samtidigt. Väcker dock viss nyfikenhet och den som inte provat kan inte veta
  • Anonym
    Disan skrev 2011-07-13 18:11:35 följande:
    Jag vet... Just därför som jag aldrig säger sanningen om hur många jag har knullat!! Haha!!
    Ibland undrar jag hur somliga män skulle må om de visste hur många kvinnor som blir äcklade av dem för att de knullat runt med "vem som helst"...
  • Anonym (skönt)
    Anonym skrev 2011-07-13 18:01:34 följande:
    Tydligen är det fortfarande mycket värre att vara tjej och knulla med allt och alla än att vara kille och göra det.

I vissa mäns hjärnor i alla fall.
    Håller med att det är för djävligt att det hos så många ser en skillnad mellan könen, men personligen tycker jag att kvinnor fördömmer kvinnor nog så mycket som män.
  • Queentizzan

Tykcer inte man ska ge sig in i en trekant om man är rädda för att nudda varann :P
    gäller både om de e 2 killar eller 2 tjejer.
    Dom måste juh inte vara med varann, men man måste kunna slappna av och röra sig utan rädsla. Annars blir de ganska osexigt och avtändande.

(röstade alltså på allternativ 2)

• Disan

TS, jag förstod det, därav min blinkgubbe som pryder inlägget :D

• Anonym (skönt)
    Disan skrev 2011-07-13 18:35:34 följande:
    TS, jag förstod det, därav min blinkgubbe som pryder inlägget :D
    Hehe missade det. Blinkgubbar till inläggen... nu har jag lärt mig något nytt igen... är ganaka ny på forumet och får skylla på det...
  • Disan

Haha! Varje dag lär man sig ngt nytt :D

• bsmickie

Ingen har problem med att två tjejer sexar med varann, men alla wts får skräck i blick, tal och skrift så fort det handlar om att två killar sexar. Fan va upplyst och frigjort!

• Anonym
    bsmickie skrev 2011-07-15 08:16:05 följande:
    Ingen har problem med att två tjejer sexar med varann, men alla wts får skräck i blick, tal och skrift så fort det handlar om att två killar sexar. Fan va upplyst och frigjort!
    wts?
  • Disan

Bsmickie: Äh, det måste ju få vara upp till var o en! Man är ju inte white trash bara för att man äcklas av bögporr men inte av lebbporr. Löjligt!

• Anonym (the Man)

För att Citera en tv-kändis:

"When you and a bro are in the den of the dragon (= Trekant), dont make eye contakt whit your bro, but try to not care what part you land your hands on"

Med andra ord: Koncentrera dig på kvinnan i fråga, men om du råka röra vid den andra mannen, bry dig inte utan njut. I mörkret är alla lika.

Har haft 2 trekanter i mitt liv en av varje sort, ingen större skiljnad i ärlighetens namn!        

• robost

Nu har jag aldrig varit i en trekant av någon sort.

Men om jag var det, har bland annat föreslagit det för att krydda upp mitt och frugan sex liv, skulle jag nog försöka att inte bry mig allt för mycket. om jag delade min fru med en annan karl skulle det vara för hennes skull och jag skulle bry mig mer om att göra det skönt för henne.
    min egen trillfredställerse får jag genom att se henne njuta, samt uppfylla några förbjudna fatasier (se henne med en annan osv)

I ärlighetens namn skulle det vara ganska skönt att ha en avbyttare i sängkammaren då och då.

Svar på tråden Männen i trekant mmf