Philipsson skrev 2011-06-30 00:52:51 följande:
Vadå inte "ska hångla"? Var har jag sagt det? Varför manipulerar du mina ord? Folk får väl göra bäst de gitter.
Vad jag skrev var att det inte är något konstigt med att heterosexuella män helst undviker att röra vid varandra i naket tillstånd.
TS (och du) verkar däremot moralisera i frågan, försöker få det att framstå som något negativt att de inte vill röra vid varandra. Varför gör ni det? Ser du det som något positivt med att män rör vid varandra? Vid jakande svar: Varför det?
Värst vad du snöar in dig i dina egna åsikter och har svårt att försöka lyssna på andras. Jag råkar ha en åsikt om en upplevelse som jag har haft, men inte fördömmer eller moraliserar jag för det.
Frågan var hur ni föredrar att männen är i en trekant. Det finns med andra ord inga rätt eller fel utan bara personliga åsikter. Din åsikt är alltså att hetrosexuella män (ja det var du som tog upp det så) ska hålla sig ifrån varandra i största möjliga mån. Några håller med dig och andra inte. Svårare än så är det inte.
Om någon känner för att förklara VARFÖR de tycker si eller så så får ni gärna göra det, men det gäller såklart oavsätt vilken åsikt ni har.