• Anonym (skönt)

Männen i trekant mmf

Hade en trekant med två killar helgen som var. Det var skönt men jag störde mig lite på att de var så rädda för varandra. En meters avstånd var liksom regeln. Hur öppna med varandra tycker ni att killarna ska vara vid en trekant?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Männen i trekant mmf
  • Anonym (skönt)
    Anonym (Marlowe) skrev 2011-07-13 16:32:22 följande:
    Jag var hetero tills jag var med om en trekant. Vi två killar började ha sex och sen var jag fast...jag är 24 och kom ur garderoben för 6 mån sen
    Vad tyckte tjejen om att du började ha sex med killen?
  • Anonym
    Anonym (Marlowe) skrev 2011-07-13 16:32:22 följande:
    Jag var hetero tills jag var med om en trekant. Vi två killar började ha sex och sen var jag fast...jag är 24 och kom ur garderoben för 6 mån sen
    Nyfiken fråga: Slog det ner som en blixt från en klar himmel, eller hade du dina aningar innan?
  • Anonym (Marlowe)
    Anonym (skönt) skrev 2011-07-13 16:52:21 följande:
    Vad tyckte tjejen om att du började ha sex med killen?
    Hon blev förbannad
  • Anonym (Marlowe)
    Anonym skrev 2011-07-13 16:54:20 följande:
    Nyfiken fråga: Slog det ner som en blixt från en klar himmel, eller hade du dina aningar innan?
    Inga aningar alls
  • Anonym
    Anonym (Marlowe) skrev 2011-07-13 16:57:43 följande:
    Inga aningar alls
    Det och att tjejen blev förbannad...
    Det här låter som en jättebra historia!
    Berätta, berätta, berätta!! Skrattande
  • Anonym (Marlowe)
    Anonym skrev 2011-07-13 16:58:46 följande:
    Det och att tjejen blev förbannad...
    Det här låter som en jättebra historia!
    Berätta, berätta, berätta!! Skrattande
    Väl inte så konstigt att hon blev förbannad när vi bara gjorde det me varann istf med henne...men bra läbbig böna förresten, packad WT-brud med sillisar...hade det varit en bra tjej hade man kanske fått lite dåligt samveten men NOT
  • Disan

Jag hade blivit avtänd av att se två killar "hålla på" med varandra... Hatar bögsex, försökte kolla på det förut men mådde fan dåligt. Meeen, de får ju inte vara rädda för varandra heller Skrattande Senast jag gjorde något åt det hållet var en fyrkant där alla killarna var kompisar och vi alla skrattade och hade kul samtidigt, någon skämtade om "åh nej, våra kukar nuddade varandra", haha, det var skoj! Killar jämförde varandras kukar Tungan ute Men om ngn av dem hade börjat hångla med varandra hade jag nog först garvat, sedan blivit lite äcklad och gått därifrån, ev fortsatt med kille nr 3...

• Anonym
    Anonym (Marlowe) skrev 2011-07-13 17:04:41 följande:
    Väl inte så konstigt att hon blev förbannad när vi bara gjorde det me varann istf med henne...men bra läbbig böna förresten, packad WT-brud med sillisar...hade det varit en bra tjej hade man kanske fått lite dåligt samveten men NOT
    Varför gå i säng med någon man inte uppskattar till att börja med? Är inte det mera WT (åh, du fruktansvärda uttryck.) än något annat?
    Och om ni hade uppskattat henne - hade ni väl inte varit med henne istället för varandra. Eller?
  • Anonym (skönt)
    Disan skrev 2011-07-13 17:10:30 följande:
    Jag hade blivit avtänd av att se två killar "hålla på" med varandra... Hatar bögsex, försökte kolla på det förut men mådde fan dåligt. Meeen, de får ju inte vara rädda för varandra heller Skrattande Senast jag gjorde något åt det hållet var en fyrkant där alla killarna var kompisar och vi alla skrattade och hade kul samtidigt, någon skämtade om "åh nej, våra kukar nuddade varandra", haha, det var skoj! Killar jämförde varandras kukar Tungan ute Men om ngn av dem hade börjat hångla med varandra hade jag nog först garvat, sedan blivit lite äcklad och gått därifrån, ev fortsatt med kille nr 3...
    Håller med dig fullständigt, men det är ju bra att all inte tycker lika

Men har man sex med tre killar gäller det att ligga i för att tillfredställa alla så att de inte tröttnar och börjar med varandra
  • Anonym (Marlowe)
    Anonym skrev 2011-07-13 17:19:55 följande:
    Varför gå i säng med någon man inte uppskattar till att börja med? Är inte det mera WT (åh, du fruktansvärda uttryck.) än något annat?
    Och om ni hade uppskattat henne - hade ni väl inte varit med henne istället för varandra. Eller?
    Vadå, känner du dig träffad av uttrycket WT? :)
Svar på tråden Männen i trekant mmf