• Anonym (skönt)

Männen i trekant mmf

Hade en trekant med två killar helgen som var. Det var skönt men jag störde mig lite på att de var så rädda för varandra. En meters avstånd var liksom regeln. Hur öppna med varandra tycker ni att killarna ska vara vid en trekant?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Männen i trekant mmf
  • Anonym (skönt)
    Anonym (Marlowe) skrev 2011-07-13 17:04:41 följande:
    Väl inte så konstigt att hon blev förbannad när vi bara gjorde det me varann istf med henne...men bra läbbig böna förresten, packad WT-brud med sillisar...hade det varit en bra tjej hade man kanske fått lite dåligt samveten men NOT
    Vad är en WT-brud? Ursäkta okunskapen...
  • Anonym
    Anonym (Marlowe) skrev 2011-07-13 17:23:04 följande:
    Vadå, känner du dig träffad av uttrycket WT? :)
    Nej, jag tycker det är vidrigt att kalla andra människor för det.
    Och att göra det med någon man dessutom gått till sängs med... Nej, det är obehagligt insiktslöst.
  • Anonym (tja)

Man kan ju inte bestämma hur bekväma andra ska vara med att ha sex i samma rum som någon annan. Håller med dig om att det är lite tråkigt när killarna tydligen är obekväma. Man vill att alla ska vara bekväma i sitsen. Bättre lycka nästa gång.

• Anonym (fattar noll :P)
    Anonym (skönt) skrev 2011-07-13 17:25:07 följande:
    håller med, vad betyder det?
  • Anonym (Marlowe)
    Anonym (skönt) skrev 2011-07-13 17:25:07 följande:
    WT = White trash. Användes ursprungligen om vita tillhörande underklassen i USA, men som nu spridit sig till Europa.

En WT-hora används om ointelligenta bruttor från förorten alternativt landsbygden, utan studier, med tatueringar, vulgärt språkbruk etc., som knullar med allt och alla.
  • Anonym (skönt)
    Anonym (Marlowe) skrev 2011-07-13 17:32:34 följande:
    WT = White trash. Användes ursprungligen om vita tillhörande underklassen i USA, men som nu spridit sig till Europa.

En WT-hora används om ointelligenta bruttor från förorten alternativt landsbygden, utan studier, med tatueringar, vulgärt språkbruk etc., som knullar med allt och alla.
    Aha tacka för det, alltid lär man sig något nytt
  • Disan
    Anonym (skönt) skrev 2011-07-13 17:22:58 följande:
    Håller med dig fullständigt, men det är ju bra att all inte tycker lika

Men har man sex med tre killar gäller det att ligga i för att tillfredställa alla så att de inte tröttnar och börjar med varandra
    Man har väl tre hål? 
  • Anonym
    Anonym (Marlowe) skrev 2011-07-13 17:32:34 följande:

Tydligen är det fortfarande mycket värre att vara tjej och knulla med allt och alla än att vara kille och göra det.

I vissa mäns hjärnor i alla fall.
  • Disan
    Anonym skrev 2011-07-13 18:01:34 följande:
    Tydligen är det fortfarande mycket värre att vara tjej och knulla med allt och alla än att vara kille och göra det.

I vissa mäns hjärnor i alla fall.
    Jag vet... Just därför som jag aldrig säger sanningen om hur många jag har knullat!! Haha!!
Svar på tråden Männen i trekant mmf