• Anonym (skönt)

Männen i trekant mmf

Hade en trekant med två killar helgen som var. Det var skönt men jag störde mig lite på att de var så rädda för varandra. En meters avstånd var liksom regeln. Hur öppna med varandra tycker ni att killarna ska vara vid en trekant?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Männen i trekant mmf
  • Bystomanen
    Anonym (bi-light) skrev 2011-06-30 11:44:42 följande:
    Man brukar ju prata om beröringsskräck i såna här sammanhang, och det får naturligtvis inte två män som ska medverka i en MMF lida av. Personligen så har jag inga som helst problem med en annan mans könsdelar, men vill absolut inte krama, smeka och hångla med honom. Däremot gillar jag att suga kuk osv.

En MMF med kvinnan i centrum men där männen kan leka lite med varandra också är optimalt för mig!
    Har varit med i en trekant där kvinnan suger bägge på en gång...och då så känner man ju den andras kuk...
    Vi sprutade på våra kukar också...och hon gjorde oss rena med sin tunga...Hon vile det...och det var en rätt häftig upplevelse....Hade inte svårt med kontakt....men suga en annan kuk vet jag inte..få se.....
  • Anonym (bi-light)
    Joppelina skrev 2011-06-30 12:58:57 följande:
    Ler lite när du skriver bi-light. Tror personligen att det finns en väldigt bred skala mellan helt hetero eller helt gay som man själv inte alltid funnit sin plats på då man sett på dom två ytterligheterna som dom enda möjliga. Tanken på  hur det skulle vara med sexuell beröring med samma kön fanns inte i mina tankar under många år. Men en nyfikenhet växte och till slut så gick jag från tanke till handling. Kyss
    Håller helt med om den där glidande skalan! Tänker ofta på när en person, som tidigare levt i ett heterosexuellt förhållande, kanske med barn, skiljer sig och "kommer ut" och börja leva med en av samma kön. Då säger folk att dem "kommit på" att den inte var hetero utan istället homo. Varför så enkelspårigt? Begreppet bisexuell är ju väl etablerat.

När jag skriver bi-light så är det ett begrepp som kanske skulle behöva ha en annan beskrivning. Jag brukr säja att jag tänder på kukar men inte på män. Jag kan inte vara "öm" med en man, jag skulle inte välja att leva med en man (vilket en bisexuell man kan) osv. Men att ha lite "begränsad sex" med män är helt OK, och jag vill helst ha en kvinna med som "buffert". En kvinnas kropp attraherar mig i sin helhet, medan jag nästan bara är intresserad av mannens kön.

Egentligen tycker jag att det jag är är mer "rent bisexuell" än den som blir kär i båda könen. En som idag definieras som bisexuell är dessutom bi-emotionell. Det är inte jag. Men då kanske man kan säga att jag står på skalan nån stans mitt emellan Hetero och Bisexuell. Kanske man kan säga som med väderstreck?

Vi förkortar:
    Hetero=HE
    Bisexuell=BI
    Homosexuell=HO

Då är jag HEBI! och den som är i huvudsak homo men kan tänka sig att ha med en av motsatt kön i rent sexuella lekar är HOBI.

Den som kanske bara kan tänka sig ha sex med det motsatta könet men kanske fantiserar och t.ex. tittar på homoporr kanske är HOHOBI? *L*

Skalan:
    HE - HEHEBI - HEBI - HEBIBI - BI - HOBIBI - HOBI - HOHOBI - HO

(Var på sakalan ligger då en Hobbit? *L*)
  • Joppelina
    Anonym (bi-light) skrev 2011-06-30 13:29:39 följande:
    Håller helt med om den där glidande skalan! Tänker ofta på när en person, som tidigare levt i ett heterosexuellt förhållande, kanske med barn, skiljer sig och "kommer ut" och börja leva med en av samma kön. Då säger folk att dem "kommit på" att den inte var hetero utan istället homo. Varför så enkelspårigt? Begreppet bisexuell är ju väl etablerat.

När jag skriver bi-light så är det ett begrepp som kanske skulle behöva ha en annan beskrivning. Jag brukr säja att jag tänder på kukar men inte på män. Jag kan inte vara "öm" med en man, jag skulle inte välja att leva med en man (vilket en bisexuell man kan) osv. Men att ha lite "begränsad sex" med män är helt OK, och jag vill helst ha en kvinna med som "buffert". En kvinnas kropp attraherar mig i sin helhet, medan jag nästan bara är intresserad av mannens kön.

Egentligen tycker jag att det jag är är mer "rent bisexuell" än den som blir kär i båda könen. En som idag definieras som bisexuell är dessutom bi-emotionell. Det är inte jag. Men då kanske man kan säga att jag står på skalan nån stans mitt emellan Hetero och Bisexuell. Kanske man kan säga som med väderstreck?

Vi förkortar:
    Hetero=HE
    Bisexuell=BI
    Homosexuell=HO

Då är jag HEBI! och den som är i huvudsak homo men kan tänka sig att ha med en av motsatt kön i rent sexuella lekar är HOBI.

Den som kanske bara kan tänka sig ha sex med det motsatta könet men kanske fantiserar och t.ex. tittar på homoporr kanske är HOHOBI? *L*

Skalan:
    HE - HEHEBI - HEBI - HEBIBI - BI - HOBIBI - HOBI - HOHOBI - HO

(Var på sakalan ligger då en Hobbit? *L*)
    Hihihi

Håller med dej, mycket bra beskrivet. Hinner dock inte skriva så långt svar. Jag tillhör den gruppen av kvinnor som blir oerhört kåt att se på sex mellan två killar. Gärna unga pojkaktiga. Trots att den typen av man/kille absolut inte är något jag tänder på själv.

Det är vanligare än man kanske tror att kvinnor skulle önska se två män tillsammans.

Ska fundera på vad slags förkortning man kanske är senare. Det är härligt att fler kan "think outside the box" typ. Att fastna i ett stereotypt tänkande är tyvärr vanligt men jag är själv glad att hakastat bort det "tänket".  
  • Noxigen

De ska bara ha ögon för kvinnan men samtidigt inte vara rädda för varandra (ex. ok med att ollonen nuddar varandra om kvinnan suger av båda två)

• Furstinna

Om jag nu mot alla odds skulle ha en trekant vill jag inte se dem röra varandra.

• Bystomanen
    Furstinna skrev 2011-06-30 13:56:55 följande:
    Om jag nu mot alla odds skulle ha en trekant vill jag inte se dem röra varandra.
    Kontakt är ju ett måste i sex...Om man nu inte ska stå en meter från varandra och runka....men det finns säker fler varianter på det....
  • Furstinna
    Bystomanen skrev 2011-06-30 14:01:08 följande:
    Kontakt är ju ett måste i sex...Om man nu inte ska stå en meter från varandra och runka....men det finns säker fler varianter på det....
    Ja med mig ja. Men jag vill inte se dem gör något sexuellt med varandra för det tänder jag inte på. Sen tänder jag inte på att ha sex med fler än en heller men om jag måste välja så
  • Bystomanen
    Furstinna skrev 2011-06-30 14:08:37 följande:
    Ja med mig ja. Men jag vill inte se dem gör något sexuellt med varandra för det tänder jag inte på. Sen tänder jag inte på att ha sex med fler än en heller men om jag måste välja så
    Jag har förstått din uppfattning i ämnet...Men har man trekant och bägge killarna kör dubbelt så måste man ha kontakt....Man har ju inget sexuellt just mellan killar...men man får ju inte vara rädd för just kontakt med könen...
  • giftman

Skulle blivit otroligt besviken om jag som man hade en trekant med två tjejer och de noja över att inte röra vid varandra.

• Furstinna
    Bystomanen skrev 2011-06-30 14:12:10 följande:
    Jag har förstått din uppfattning i ämnet...Men har man trekant och bägge killarna kör dubbelt så måste man ha kontakt....Man har ju inget sexuellt just mellan killar...men man får ju inte vara rädd för just kontakt med könen...
    Aa du menar så. Nä självklart ingen bögfobi mellan killarna, det är också avtändande :D
Svar på tråden Männen i trekant mmf