• Anonym (skönt)

Männen i trekant mmf

Hade en trekant med två killar helgen som var. Det var skönt men jag störde mig lite på att de var så rädda för varandra. En meters avstånd var liksom regeln. Hur öppna med varandra tycker ni att killarna ska vara vid en trekant?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Männen i trekant mmf
  • Philipsson

Varför bryr sig minoritetskönet i en trekant sig om huruvida de två männen/två kvinnorna tar på varandra eller inte?

Det är ju värsta formens moralism. Låt dem göra som de vill för fan.

• giftman
    Philipsson skrev 2011-06-30 14:17:46 följande:
    Varför bryr sig minoritetskönet i en trekant sig om huruvida de två männen/två kvinnorna tar på varandra eller inte?

Kanske för att minoritetskönet vill ha avslappnad och ohämmad sex och inte två stela pinnar som rör sig som kylskåp i sängen eller var de nu befinner sig.
  • Philipsson
    giftman skrev 2011-06-30 14:22:35 följande:
    Kanske för att minoritetskönet vill ha avslappnad och ohämmad sex och inte två stela pinnar som rör sig som kylskåp i sängen eller var de nu befinner sig.
    Då är det väl bara att lägga ner verksamheten då och skaffa sig två partners som gillar att röra vid varandra. Vilket är problemet, liksom?

Mitt intryck är att folk är vansinnigt förtjusta i att råda över hur ANDRA ska bete sig i livet (och i sängen då, i det här konkreta exemplet).
  • Anonym (Tjej)

När jag har haft trekant så har jag uppskattat när killarna har gett varandra lika mycket uppmärksamhet som de gett mig. Alla har fått ge och ta lika mycket helt enkelt. Det har varit allra roligast :) Dessutom är det väldigt upphetsande att se två killar ha sex :D

• Anonym (bi)
    Anonym (Tjej) skrev 2011-06-30 14:44:29 följande:
    När jag har haft trekant så har jag uppskattat när killarna har gett varandra lika mycket uppmärksamhet som de gett mig. Alla har fått ge och ta lika mycket helt enkelt. Det har varit allra roligast :) Dessutom är det väldigt upphetsande att se två killar ha sex :D
    skönt att höra at fler tycker det..nåt jag fantiserat omdå o då på sistone men alltid trott att min man skulle tycka det var fruktansvärt typ om jag berättade...fick dock en smärre chock häromdan när han kläcker ur sig detta:

"du har gjort mig mkt mer öppen...jag skulletill o med kunna tänka mig killsex kanke om jag blev övertalad"... ????? Helt out of the blue liksom :)

O så lovade han att nån gång skulle vi ha trekant m en kille till ;) Vore ju skönt om de inte var rädda för varandra då o det verkar som han känner likadant för han sa att isf skulle d va me en homo eller bi o ingen vi köänner sen innan ;) 

Fast jag skulle gärna vara med ett bs par eftersom jag gärna vill ha en tjej med oxå - varför välja när man kan få båda? :P

• 100kgpappa

Är själv ett fan av sex med flera killar på en tjej, och har inget problem med att vi killar råkar röra vid varandra, Det blir som sagt bökigt att genomföra tex dubbelmacka utan att benen på killarna kommer i kontakt med varandra. Däremot håller jag inte med om att pungen skulle slå emot den andra killen, det har jag aldrig varit med.

Den siste idioten är inte född...
  • bsmickie

Självklart ska trekant vara sex där alla har sex med varann. När jag o min kvinna har trekant med män knippar killen o jag henne, sen kanske hon får vila några minuter och se på när han knullar mig. Att jag dessförinnan har sugit honom o skickat henne är regel.

• Joppelina
    Philipsson skrev 2011-06-30 14:17:46 följande:

Om jag som tjej ska ha sex med två killar så varför skulle jag inte bry mej? Men den situationen är ändå rent hypotetisk eftersom jag inte skulle sätta mej i den situationen att välja att ha trekant med två killar som är rädd för kontakt med det egna könet. Det handlar ju inte om moralism.

Däremot om jag får välja själv så skulle killarna vara bs i någon grad. BS eller light, nyfiken eller vad man nu vill vill kalla det Flört
    bsmickie skrev 2011-07-01 15:15:07 följande:
    Självklart ska trekant vara sex där alla har sex med varann. När jag o min kvinna har trekant med män knippar killen o jag henne, sen kanske hon får vila några minuter och se på när han knullar mig. Att jag dessförinnan har sugit honom o skickat henne är regel.
    Defenitivt något jag skulle gilla Kyss
Svar på tråden Männen i trekant mmf