- 

Tror eg den här killen inte e så rtinerad på nätdejting...har inte sett han förut så jag tror han e lite "ny" på sidan.. gulligt ändå med ett litet tappert försök... men så avtändande... haha! Not my type!Anonym (sa) skrev 2011-07-18 10:38:32 följande:är sånt där jag blir så trött av.. är som att man är på anställningsintervju ungefär.. *grimas* Romatinskt så det förslår.. fast jag förstår varför man "blir sån"; om man är på dejtingsajter, för det är ju ganska tidsödande, så till slut kanske man gör sånt, för att spara tid.. Tror eg den här killen inte e så rtinerad på nätdejting...har inte sett han förut så jag tror han e lite "ny" på sidan.. gulligt ändå med ett litet tappert försök... men så avtändande... haha! Not my type!Anonym (sa) skrev 2011-07-18 10:38:32 följande:är sånt där jag blir så trött av.. är som att man är på anställningsintervju ungefär.. *grimas* Romatinskt så det förslår.. fast jag förstår varför man "blir sån"; om man är på dejtingsajter, för det är ju ganska tidsödande, så till slut kanske man gör sånt, för att spara tid..
- 

men självklart ska du göra så. snälla, att nätdejta e inget "vara-snäll-forum"...jeyzyz kan inte en människa ta att man inte svarar på ett mail.. ja då har den problem... who cares liksom...Anonym (hjärtat) skrev 2011-07-18 11:27:28 följande:Och jag är så hemsk att jag bara svarar på de mail som intresserar mig, resten struntar jag i! Även om jag då får såna kommentarer som "varför svarar du inte?!?". Blir de sura får de väl bli det då. men självklart ska du göra så. snälla, att nätdejta e inget "vara-snäll-forum"...jeyzyz kan inte en människa ta att man inte svarar på ett mail.. ja då har den problem... who cares liksom...Anonym (hjärtat) skrev 2011-07-18 11:27:28 följande:Och jag är så hemsk att jag bara svarar på de mail som intresserar mig, resten struntar jag i! Även om jag då får såna kommentarer som "varför svarar du inte?!?". Blir de sura får de väl bli det då.

skulle aldrig få för mig att svara på alla mejl folk skickar till mig, orka liksom

Det jag ville ha sagt e att du e liksom inte hemsk för det... utan det e ett normlat beteende. Det vore mera stört att svara på varje mail man får....bara för att liksom.. eller så har man inget liv och har inget bättre för sig än att ägna hela dagen åt att svara folk på en närejtingssida..
- 

Precis... varför "spara tid" o grejer... grejen e ju att ha kul medans det pågår... inte att börja ha kul när man e i mål...Glädje58 skrev 2011-07-18 11:41:43 följande:Det är kanske dumt av mig att kommentera detta då jag själv inte har kommit igång med nätdejtandet. Men varför måste man göra massutskick, varför copy and paste och varför måste man vara så effektiv och spara tid? Varför tar man sig inte mer tid i sitt sökande och bara koncentrerar sig på det man tror är bäst? Precis... varför "spara tid" o grejer... grejen e ju att ha kul medans det pågår... inte att börja ha kul när man e i mål...Glädje58 skrev 2011-07-18 11:41:43 följande:Det är kanske dumt av mig att kommentera detta då jag själv inte har kommit igång med nätdejtandet. Men varför måste man göra massutskick, varför copy and paste och varför måste man vara så effektiv och spara tid? Varför tar man sig inte mer tid i sitt sökande och bara koncentrerar sig på det man tror är bäst?

Jag pratade med min vän om detta i helgen och min syn på saken när det gäller nätdejting är att de flesta killar bara är ute efter lite snabb sex, gärna en eller några nya varje vecka. Det är ingen vetenskaplig uppsats jag har gjort, bara en känsla. Min vän, hon säger att det inte är så. Men att de flesta män på nätet är bara helt inkompetenta när det gäller de sociala koderna vid uppvaktning och relationer. Det är därför de håller sig där. I verkligheten har de inte en chans.
- 

Glädje58 skrev 2011-07-18 23:06:57 följande:Fråga hur i all världen han fick ihop en sån text. Vad är det för drog han använder som slår ut hans förmåga att skriva nåt vettigt? Glädje58 skrev 2011-07-18 23:06:57 följande:Fråga hur i all världen han fick ihop en sån text. Vad är det för drog han använder som slår ut hans förmåga att skriva nåt vettigt?
- 

Haha!!Päronskrutt skrev 2011-07-18 23:37:40 följande:Undvik att maila till nån på den dejtingsidan du håller till på bara.....annars lär det mailet dyka upp här Haha!!Päronskrutt skrev 2011-07-18 23:37:40 följande:Undvik att maila till nån på den dejtingsidan du håller till på bara.....annars lär det mailet dyka upp här  
 hahahahahaha
- 

Anonym (nybörjare) skrev 2011-07-19 01:14:20 följande: Anonym (nybörjare) skrev 2011-07-19 01:14:20 följande:I kväll somnar jag med ett leende på läpparna efter en första träff med en av mina nätflörtar... 

- 

Jag är 169 cm men vill helst ha en kille över 185 cm ( och gärna vältränad )   
 Då går jag igång rejält  
- 

Usch känner mig såå taskig. 
 För ett tag sedan så var det en kille som tog kontakt med mig, han kände igen mig sedan skoltiden och skrev att han alltid tyckte jag var så rolig, han visste vad jag hetter och verkade ha koll på mig.
 Jag däremot, hade noll koll... kände inte igen han på bilden och frågade efter ytterligare 1 foto.... sen minndes jag honom, tror jag :-/... hann aldrig svara utan tänkte jag skulle svara nu... då visade det sig att antingen har han blockerat mig eller så har han tagit bort sin profil.
 Usch känner mig dum  
 Vi hann ju prata lite och dom mejlen vi hade så fanns det där "klicket" jag gillar ... mejlkemin iallafall, samma humor osv...
 Nu menar jag inte att detta va mannen i mitt liv men känner mig dum att jag inte behadlade honom bättre... lät de gå nästan 2 veckor innan jag skulle svara ( idag )
- 

Oh no... aldrig. Skulle aldrig falla mig in. Men det är jag det.Anonym (Hmm) skrev 2011-07-19 09:25:27 följande:I ett sånt läge så är det faktiskt ok att kolla efter hans mobilnummer och skicka ett sms där du skriver en kort förklaring och att du bara ville berätta det. Jag skulle tycka det var supercharmigt, Oh no... aldrig. Skulle aldrig falla mig in. Men det är jag det.Anonym (Hmm) skrev 2011-07-19 09:25:27 följande:I ett sånt läge så är det faktiskt ok att kolla efter hans mobilnummer och skicka ett sms där du skriver en kort förklaring och att du bara ville berätta det. Jag skulle tycka det var supercharmigt,

Känner mig bara så dum att jag "dissade" honom så, kunde ju svarat långt tidigare.
- 

oj... hur vet du att det är en av hans anställda??Päronskrutt skrev 2011-07-19 10:24:09 följande:Imorgon ska jag träffa en kille som jag har haft kontakt med ett tag, via mail,sms och telefonsamtal. oj... hur vet du att det är en av hans anställda??Päronskrutt skrev 2011-07-19 10:24:09 följande:Imorgon ska jag träffa en kille som jag har haft kontakt med ett tag, via mail,sms och telefonsamtal.

Idag får jag mail (via HP) av en av hans anställda.....suck är det av misstag eller vill han kolla hur seriös jag är ???