- 

Säg som det är istället för att hyckla och ge subtila signaler som är svåra att tolka då är risken stor att han ej förstår att du inte är intresseradBye baby Bunting skrev 2011-08-07 20:56:25 följande:Hilfe! Jag har mailat lite med en 41-årig man utan bild innan. Lite småtrevlig men inte jättekul. Nu la han upp en bild och det är inte min smak alls. Han ser dessutom definitivt ut att ha ljugit om sin ålder. Vad göra? Hur dissar man någon lite så där fint, men ändå så de fattar. Säg som det är istället för att hyckla och ge subtila signaler som är svåra att tolka då är risken stor att han ej förstår att du inte är intresseradBye baby Bunting skrev 2011-08-07 20:56:25 följande:Hilfe! Jag har mailat lite med en 41-årig man utan bild innan. Lite småtrevlig men inte jättekul. Nu la han upp en bild och det är inte min smak alls. Han ser dessutom definitivt ut att ha ljugit om sin ålder. Vad göra? Hur dissar man någon lite så där fint, men ändå så de fattar.
- 

Loggar in på BC, ser att killen jag träffade i fredags och sa trevligt att ses, men nej tack! till kikade in på min sida, det tar runt 8 sekunder så kommer ett sms. Hittar du något intressant? 

Mitt svar till honom blir, ta bort mitt nummer pucko, vi konstaterade redan i fredags att du visat upp en felaktig bild och ljugit om din ålder, så kontakta mig inte igen! Sen blockerade jag honom på bc. Det gick 15 minuter så dyker det upp en helt ny profil som ser nästan identisk ut med hans, får direkt ett meddelande som såg exakt likadant ut som hans första som han skickade från den andra profilen. Blockerad!!

10 min till en till profil, skapad ikväll dyker upp, skickar samma rader som den innan. Blockerad.

Har jag gjort något ont eller finns det verkligen såna idioter som inte förstår ett nejtack!?
- 

Jag måste fråga, jag har dejtat en man, några gånger, och rätt vad det är så slutar han svara på mina meddelanden, bara några få svar kommer, och efter ett tag skickar jag frågan vad vill du egentligen, jag har fått uppfattningen att du gillade mig, så jag blir förvirrad när du inte svarar. Vill du fortsätta ha kontakt? JA eller Nej? 

Efter 2 dagar kommer ett svar, och han skriver följande:

"Hej! efter en lång dag ska jag svara lite kort... hur mycket jag än velat så har det inte funnits tid tidigare. Egentligen ska man inte skriva sånt här i ett sms utan ses mellan 4 ögon och prata, även om det är lättare att skriva. Risken är att jag skriver med fyrkantiga ord som inte blir nyanserade på rätt sätt när du läser, men jag ger det ett försök. om du pressar och kräver att jag ska välja mellan ett ja och ett nej så kommer det enkla svaret att bli nej... för just nu orkar och fixar jag inget annat. Och jag misstänker att jag för stunden tar mer energi av dig än vad du får från mig eftersom du inte får den respons från mig som du vill ha och förtjänar... så därför är det inte lätt, men om du pressar mig att göra vad du tycker är ett enkelt val, mellan ja eller nej, mellan svart eller vitt!! Så håller jag inte med om att det är enkelt. Men ska du ha ett svar så blir det för mig det enklaste, fegaste, säkraste och egoistiskt svar. Då blir det Nej. Även om det betyder att du tar bort mitt nummer och försöker glömma mig. Jag kommer nämligen att bevara dig i mitt minne. Och även om du bryter kontakten nu så kommer jag att höra av mig om ett tag. Kram."

Jag vet inte hur jag ska tolka, vill han men orkar inte eller är det bara ett sätt att ge mig nobben utan dåligt samvete? Jag vet inte om jag kan glömma honom, vi har kommit varandra jättenära, och rätt vad det är så blir det tvärnit.

Jag skrev tillbaka att jag inte vill ta bort hans nummer och glömma honom för han betyder för mycket för mig. På det inget svar, och det har snart gått en vecka. Jag mår skit som inte vet och kan förstå vart jag har honom.

Ska jag gå vidare och glömma eller vänta och se?
- 

Det kostar honom ju ett sms att verifiera sitt konto varje gång, så det kan han ju få bjuda på om han är så korkad.etanol skrev 2011-08-09 22:41:56 följande:Skit i å blocka...ge bara fan i att svara...Ointresse måste ju vara da shit, så länge du blockar å grejar så har han ju nåt att göra liksom *förslagar* Det kostar honom ju ett sms att verifiera sitt konto varje gång, så det kan han ju få bjuda på om han är så korkad.etanol skrev 2011-08-09 22:41:56 följande:Skit i å blocka...ge bara fan i att svara...Ointresse måste ju vara da shit, så länge du blockar å grejar så har han ju nåt att göra liksom *förslagar*
- 

Du har nog rätt, jag får gå vidare, det känns trist och svårt, för jag kan liksom inte ta till mig någon annan på de sidor jag är på längre. Kanske en paus vore något för mig, tills jag fått honom ur mina tankar.Henkan skrev 2011-08-09 22:27:02 följande: Du har nog rätt, jag får gå vidare, det känns trist och svårt, för jag kan liksom inte ta till mig någon annan på de sidor jag är på längre. Kanske en paus vore något för mig, tills jag fått honom ur mina tankar.Henkan skrev 2011-08-09 22:27:02 följande:Han verkar vara en person som inte kan tan ansvar och tar sig inte tid... Det kommer vara samma i en relation för vid minsta lilla "dipp" som han får iom med sig själv (allt ifrån jobb till andra saker) så kommer du komma väldigt långt ned på prioriteringslistan och då kommer han tycka att du kväver, kräver för mycket , osv osv osv. 

Han vill med andra ord inte göra utrymme i sitt liv för någon annan än sig själv. 

Tyvärr, jättetråkigt att höra men det verkar vara dött lopp. 

- 

Jag har backat, har inte skickat något till honom sen mitt svar på hans långa utlägg.Mamsis skrev 2011-08-10 08:04:42 följande:Backa backa bacak bacak bacak och backa lite till! Glöm! Tala om att han är välkommen att höra av sig om och när han känner att han kan och vill ge dig den tid du förtjänar. GLÖM honom sen, ha ett dussin rebound guys om du måste men GLÖM!!!!! Jag har backat, har inte skickat något till honom sen mitt svar på hans långa utlägg.Mamsis skrev 2011-08-10 08:04:42 följande:Backa backa bacak bacak bacak och backa lite till! Glöm! Tala om att han är välkommen att höra av sig om och när han känner att han kan och vill ge dig den tid du förtjänar. GLÖM honom sen, ha ett dussin rebound guys om du måste men GLÖM!!!!!

EXAKT samma ordval har mitt ex kört med och ett flertal andra. Det de har velat är att ha sex, gos mys osv men inga 'förpliktelser' som kommer med ett förhållande.

Vi har inte haft sex, bara kramats och haft långa härliga samtal när vi träffats, det enda krav jag ställde var att få veta om det ens var lönt att jag hörde av mig mer, om han ville mer.

Jag vet ju inte utifrån hans svar heller om han vill veta av mig eller inte, det gjorde mig ju bara mer förvirrad.

Jag skrev idag nu på morgonen att jag vill träffas och prata, och att jag inte kommer skriva mer nu att bollen ligger hos honom.

Det har han inte fått, eller iaf har jag inte fått leverensbesked på det än.

Jag har en dålig känsla över allt det här och ont i magen, jag tycker ju så himla mycket om honom som person.
- 

Jag tycker glädje58 har så härliga inlägg, och om han bara talar om vart han huserar på vilka sajter och sitt alias, så ska jag skriva några raderGlädje58 skrev 2011-08-10 18:57:35 följande:Du får nog acceptera hans skrivfel om du vill att han ska komma, annars är det bara att sätta punkt. Jag tycker glädje58 har så härliga inlägg, och om han bara talar om vart han huserar på vilka sajter och sitt alias, så ska jag skriva några raderGlädje58 skrev 2011-08-10 18:57:35 följande:Du får nog acceptera hans skrivfel om du vill att han ska komma, annars är det bara att sätta punkt. Och kanske be om en dejt Och kanske be om en dejt  
- 

Men det står ju i hans profil, ålder också juHonSomVet skrev 2011-08-10 19:22:48 följande:Oh är det en han? Vi kanske kan gå på trippeldejt? Men det står ju i hans profil, ålder också juHonSomVet skrev 2011-08-10 19:22:48 följande:Oh är det en han? Vi kanske kan gå på trippeldejt?  Trippeldejt ja varför inte? Trippeldejt ja varför inte? etanol skrev 2011-08-10 19:25:19 följande:Heheheheee, det vet jag, eller hur glädje etanol skrev 2011-08-10 19:25:19 följande:Heheheheee, det vet jag, eller hur glädje  

men "jag Säger inget jag" (å det krävs en ålder på dinosaurienivå för att förstå den enkla meningen)

*fliiin* Ska tag i det där så snart jag lagt kidset.Glädje58 skrev 2011-08-10 19:22:21 följande:Du vet ju verkligen hur du ska ta mig Ska tag i det där så snart jag lagt kidset.Glädje58 skrev 2011-08-10 19:22:21 följande:Du vet ju verkligen hur du ska ta mig 

Har precis börjat på hp och känner att det är fanimej inget kul

Du kan väl inboxa mig (men du vet väl att jag inte är en kvinna va?) (men du vet väl att jag inte är en kvinna va?)

Själv loggar jag in på Hp nån gång runt var 12 dag, när jag kommer ihåg.
- 

Din ålder matchar min mentala ålder, just i i vart fall.Glädje58 skrev 2011-08-10 19:28:38 följande:Jo, jag vet att du vet, bara så ni andra vet. Din ålder matchar min mentala ålder, just i i vart fall.Glädje58 skrev 2011-08-10 19:28:38 följande:Jo, jag vet att du vet, bara så ni andra vet.

Det där med dinosaurienivå, har det med min ålder att göra?

Och när man tänke att idag ska jag hinna massor när barnet har lagt sig, jo tjena jag hann inte ett skit, hade hunnit mer om de var uppe.

Har iaf lyckats hitta det mest tråkiga i mansväg som sitter på min msn och svara ok, och jaha och ok och hmm. Han kommer snart bli dissad om han inte ger lite substans i vår konversation.
- 

Säg till om du råkar känna en obeveklig lust att komma till umeå och bli charmad totalt?Glädje58 skrev 2011-08-11 19:51:02 följande:Säg till när du har vägarna förbi Gbg, så kanske vi kan dra ihop ett litet gäng Säg till om du råkar känna en obeveklig lust att komma till umeå och bli charmad totalt?Glädje58 skrev 2011-08-11 19:51:02 följande:Säg till när du har vägarna förbi Gbg, så kanske vi kan dra ihop ett litet gäng