Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Nu är han sur och avslutade sitt senaste sms med: du får hasta vidare, för tänk om du inte kan träffa någon kille på en månad, skynda skynda.
Jag skickade bara ett hejdå tillbaka och raderade alls sms och hans nummer. Nu är det slut på min uppmärksamhet.

men vi har alltid gillat varandra och haft en viss dragning til varandra men inte varit singlar samtidigt förut. Vi har alltid ringt varandra och 'gråtit ut' och stöttat varandra och nu när han blev singel gjorde jag det igen så klart och då insåg vi att vi är korkade som fan, det ska ju vara han och jag
 men vi har alltid gillat varandra och haft en viss dragning til varandra men inte varit singlar samtidigt förut. Vi har alltid ringt varandra och 'gråtit ut' och stöttat varandra och nu när han blev singel gjorde jag det igen så klart och då insåg vi att vi är korkade som fan, det ska ju vara han och jag  Han vet allt skit om mig och mina innersta vidrigheter och jag vet hans.
 Han vet allt skit om mig och mina innersta vidrigheter och jag vet hans. om du vill
  om du vill