• Anonym

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (Mia) skrev 2011-07-23 17:21:44 följande:
    Precis. Hur ska man kunna dölja 60 kg extra eller 14 photoshopade vårtor i ansiktet när man väl träffas?
    Hört talas om smink och fettsugning
  • Anonym
    Anonym (:o)) skrev 2011-07-23 17:21:04 följande:
    Jag håller med. 
    Jag har då aldrig kommit på en första dejt och tänkt oh wow han är snyggare än bilden/bilderna. Antingen har de sett ungefär ut som på sina bilder eller så ser de äldre, gubbigare eller tjockare ut än bilderna visat. :( 
    Så säger alla till mig.... de blir mållösa av att jag är så vacker...
  • Anonym
    Greenstrange skrev 2011-07-23 17:03:21 följande:
    Jag tycker du har fel, utseende är viktigt precis som personlighet. Det är kombinationen.
    Lägg upp en rättvisande bild och välj bort de som inte faller dig i smaken utifrån text och bild
    Men om jag lägger upp en bild där jag är jättesnygg och det sedan visar sig att jag är vrålsnygg i verkligheten... är det så fel?
  • Anonym
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-23 18:36:24 följande:
    Ja, eller hur... Vilken tur för dig att du har så bra självförtroende. Se så, spring nu tillbaka till skogen med dig!
    Vad är ditt problem? Jag skriver här anonymt och är öppen med att jag är väldigt vacker vilket faktiskt kan vara ett problem när man vill dejta seriöst. Jag har bra självkänsla men självförtroendet kan det vara lite si och så med men jag är en väldigt ödmjuk person och absolut ingen som drar fördelar av mitt utseende. jag vill bara precis som alla andra bli älskad för den jag är som person...
  • Anonym
    Anonym (less) skrev 2011-07-23 18:41:41 följande:
    Kan det vara så att de håller en dörr öppen om de inte funkar med nån annan så kanske.... Jag vet inte, vet bara att jag inte vill vara ett andrahandsval!
    Den man jag är tillsammans med nu "nobbade" mig i ett halvår innan vi blev ett par på riktigt...
    Jag brydde mig inte om att han sa att han inte var något att satsa på och att han inte ville ha en seriös relation.
    Men jag kunde inte släppa honom, kände så starkt att han var mannen i mitt liv.
    Han tom gick tillbaka till sitt ex en period men jag gav mig inte, har ingen stolthet på det sättet men är inte heller en stalker utan cool.
    Nu är det vi och jag väntar hans barn... en del killar är osäkra och blir trygga när man står pall för deras velighet. Det visade sig att han var rädd eftersom han blivit bedragen förut... 
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-07-23 18:48:39 följande:
    Låter rätt trist faktiskt och tråkigt med samma sak hela tiden.

Hamnar inte din hjärna och din personlighet i skymundan för din skönhet? Jag har vänner som är sådär makalöst vackra och de tycker det är skitjobbigt, för så få ser länge än till ytan OCH bara vill ha dom som nån status armklängar modell liksom.
    Jo, det är asjobbigt... jag är lång och blond men med liten byst. Den man jag har nu föredrar utseendemässigt korta kurviga brunetter...
    Det gör mig trygg eftersom jag vet att det är mig som person han älskar! 
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-07-23 18:49:52 följande:
    Heheh nej de känns ju inte som nån höjdare då....

Krävs en hel del för att jag ens skulle gå på en date med nån på 21 liksom, han får banne mig vara redigt smart då kan jag känna.
    När jag var 34 och ensamstående med en 2-åring träffade jag en 20-åring på krogen.
    Jag nobbade honom stenhårt men han gav sig inte.
    På vår första dejt kom han hem till mig med en kasse matvaror, satte mig på en stol med ett glas vin och lagade värsta middagen till mig...
    Vi var tillsammans ett år, han var riktigt grym i sängen också men det tog slut när han fick jobb utomlands... 
  • Anonym
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-23 18:54:15 följande:
    Tror inte att jag har några större problem  Men du låter onekligen som om du har svans i dina uttalanden. Sedan kan jag ju förstå att det är jobbigt att din skönhet bländar en del så att de inte ser personen bakom.
    Ursäkta mig okunnighet...
    svans? vad menas med det?
  • Anonym
    Anonym (knubbis) skrev 2011-07-23 18:57:14 följande:
    jag måste säga att jag gärna hade haft problemet att vara för snygg :P

Fortfarande inget napp här... uuh, dåligt för självkänslan det här!
    Ja jag klagar absolut inte, jag är såååå otroligt tacksam för det naturen gett mig helt gratis och tycker att det är så orättvist när jag ser de som kämpar med vikt, dålig hy och andra "problem"
    Vad har jag gjort för att förtjäna detta liksom???

Dejtade en kille en gång och frågade honom om han skulle fortsätta älska mig om jag blev brännskadad i ansiktet, han sa nej och då ville jag inte träffa honom mer...
    Visst, utseendet spelar roll men om man verkligen älskar någon och något sådant händer så lämnar man väl inte personen för det? 
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-07-23 19:08:09 följande:
    Wow.... fast jag hade velat testa en manlig hetro transa innan jag dör typ.. Ja jag vet jag är en sjuk person
    Ha ha, det är min dröm också, jag är bi och då är ju det helt optimalt
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)