Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Var bor du?

Jag var på dejt en gång.. Hade snackat ett tag. Vi sitter och pratar och det är trevligt. Mitt i min mening, säger han " nä, ska vi ta och knulla lite?" Jag blev aningen chockad. Hur knullar man lite förresten ?:p

Nä, faan heller! Han hade säkert fru hemma...

Jag kan inte svara för vad folk "gör för fel" inom online-dejting, men en förklaring är ju "ungefär samma fel som vid irl-raggning". Pratade onlinedejting med en ytlig bekant som beklagade sig över att det gick så dåligt för honom med sånt. Vi satt vid tillfället på ett café och gick till disken för att hämta mer kaffe, varpå han försöker flirta/ragga/jag vet inte vad på servitrisen med världens mest plumpa kommentar till henne. Jag kan ana varför han har svårt att få ragg irl, NOLL känsla för att faktiskt flirta upp en stämning med någon, han verkade tro att raggning bara går ut på att klampa fram och säga "rätt" sak till tillräckligt många tjejer tills någon nappar och vill de inte ha honom är det för att han är för "snäll". 
Jag gissar att han beter sig ungefär likadant när han onlinedejtar, dvs saknar förståelse för att det ska klicka mellan människorna och att det inte räcker att försöka bete sig raggigt på "rätt sätt". 

äh, jag kommer aldrig träffa nån. Ju fler bilder, desto färre som skriver till mig får jag. Jag är skitful liksom. Vad ska man göra åt det? Jag är smart och rolig, men som ni ser, många killar vill bara har snygga tjejer...

Och jag tycker det är jättecharmigt m killar som inte bryr sig om mode. De ska vara hela och rena, såklart;) Men modeslaven vill jag vara sj:)