Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Nätdejting verkar vara en hel vetenskap

Vad då finns det någon formel för hur en lyckad sådan ska vara, om det finns en formel måste ju någon rimligtvis sitta på svaret. Taskigt att inte dela med sig isf.

Det låter fruktansvärt amrekaniserat det där med att man ska vänta med sex till efter ett visst antal dejter. Ja, det finns säkert många män som använder sidorna bara för att få doppa veken, men känns det rätt just då, så har väl förhoppningsvis även kvinnan fått ut något av det och skulle det vara en lyckoträff så fortsätter man väl att ses. Eller är jag bara naiv?

Jag börjar undra om de flesta män på HP är analfabeter. Det står ganska tydligt i min presentation vad jag söker och ändå får jag många brev från "Karl-Arne" 55-årig bonde från "orter gud glömde". Jag lider av obotlig ko-skräck och skullle bli djupt deprimerad av att bo ute på bonnalandet. Tycker att det räcker med en utflykt då och då för att se på lantliga omgivningar, sedan vill jag tillbaka till bebyggelsen igen.

• Bye baby Bunting
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-16 10:56:03 följande:
    Nätdejting verkar vara en hel vetenskap

Vad då finns det någon formel för hur en lyckad sådan ska vara, om det finns en formel måste ju någon rimligtvis sitta på svaret. Taskigt att inte dela med sig isf.

Det låter fruktansvärt amrekaniserat det där med att man ska vänta med sex till efter ett visst antal dejter. Ja, det finns säkert många män som använder sidorna bara för att få doppa veken, men känns det rätt just då, så har väl förhoppningsvis även kvinnan fått ut något av det och skulle det vara en lyckoträff så fortsätter man väl att ses. Eller är jag bara naiv?

Jag börjar undra om de flesta män på HP är analfabeter. Det står ganska tydligt i min presentation vad jag söker och ändå får jag många brev från "Karl-Arne" 55-årig bonde från "orter gud glömde". Jag lider av obotlig ko-skräck och skullle bli djupt deprimerad av att bo ute på bonnalandet. Tycker att det räcker med en utflykt då och då för att se på lantliga omgivningar, sedan vill jag tillbaka till bebyggelsen igen.
    *amerikaniserat* skulle det vara ^^
  • Bye baby Bunting
    koas skrev 2011-07-17 09:40:29 följande:
    Har någon av er "söker vänskap" på nätdejtingsajten? Jag undrar lite vilka som har det. Om det är många där som faktiskt söker vänskap eller hur det funkar. Eller  kan det vara så att de som söker vänskap är de som tänker att det kanske utvecklar sig till något mer sen? Jag skulle inte söka vänner där, det känns ännu mer utlämnande på nåt sätt.
    Jag har det, för att det är det jag söker till en början med. Jag är inte intresserad av en "kort romans" och jag vill inte gå in med hull och hår i en seriös relation än. Jag vill träffa så många som möjligt och ha kul på vägen tills jag faktiskt hittar den jag söker...
  • Bye baby Bunting
    Anonym (knubbis) skrev 2011-07-17 10:48:41 följande:
    sorry, era mail är inget mot det här :P

"vet inte vad du tycker ..men eh...läste om en tjej här påsidan som tyckte att det är så härligt och springa i mjukisbyxor här hemma ..och så PING..fick jag en ide där...om att...vad härligt det skulle va om man var två i sådana där mjukisbyxor....kanske...i byxor av nåt strechigt material då...ja kanske rent av strumpbyxor kanske eller av nåt gummi/plast...tycker du det här låter som en galet långt gången tanke/inspiration efter att ha läst att nån tjej gillar att gå runt i mjukisbyxor hemma....hmm...vet inte varför jag började tänka såhär nu..hmm"

Han har skickat det två gånger dessutom...
    *asg* Det mailet har jag också fått! Han kan inte vara den skarpaste kniven i lådan!
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-17 11:22:24 följande:
    Ett pucko igen. Han har sett en ansiktsbild på mig. Och han undrar hur jag ser ut i övrigt? Svarade att jag är kort och jätterund, ställer honom nån fråga om nåt allmänt.. Han svarar inte på frågan, däremot frågar han om min vikt? Svarade att den är alldeles för hög, men att jag försöker göra nåt åt det. Ställer honom en allmän fråga. Han svarar inte, däremot undrar han hur mina former är? Svarade att jag inte gillar att diskutera min kropp, utan att det väl fick räcka med det jag sagt. Take it or leave it och om han söker en fotomodell så har han kommit fel. Han svarar att jag verkar va en trevlig person
    Jag brukar svara att jag väger 250 kg är 1.80 lång och inte har varit utanför huset på fem år
    Gillar inte att få frågor om hur min kropp ser ut.
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-17 11:32:02 följande:
    Inte jag heller.Men jag är rak och säger att jag ÄR jätterund. Och sen märker man om de köper det eller inte. Men nåt jävla tjat om detaljer går fetbort..!
    Jag är kort och inte speciellt rund, så min taktik är nog bara att få tyst på tjatet
  • Bye baby Bunting

När jag läser nätopias inlägg, så är min första tanke "Vilket spel?" jag inser att jag är väldigt ny på det här.
    Hur gör man??

Jag har bara träffat en man sedan jag blev singel som fick mitt hjärta att slå extraslag och mina knän att darra.
     Tråkigt bara att han var extremt gift.
    Jag vet iaf att jag kan drabbas. Det är inte helt låst och jag har inte tappat nyckeln på vägen.

• Bye baby Bunting
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-17 20:53:40 följande:
    Garva nu gott folk! En kille kontaktade mig. trevlig, men bor långt bort. Surrade på i alla fall. Frågade om han har barn? Jodå, det hade han. Bodde med både dem och mamman... Kunde inte låta bli att fråga varför han sökte en tjej? Svaret blev " Jag mer undersöker. Det är inte aktuellt just nu. Men Jag har en tendens att träffa och känna nya tjejer. " Undra om jag snart ids fortsätta spana?
    Det är nog lugnt. Hans fru har nog skapat en egen tråd här på forumet om deras "lilla problem"
  • Bye baby Bunting
    Baginbox skrev 2011-07-17 22:35:26 följande:
    Nu kastas det mycket på killar här tycker jag. Visade nyss mitt album för en kvinna som upprepade gånger varit inne på min profil, utan att skriva något. Då kom bara en kommentar, ska inte ange den ordagrant, om att jag nog gjorde mig bäst i mörker. Tur man inte tar åt sig men lite finess och hövlighet tycker jag man kan visa även om man inte faller i smaken. Jag undvek att meddela mina synpunkter på den kommentaren, men det var svårt att låta bli. Damerna är inte några änglar heller precis.
    Kan bero på att det är flest kvinnor i tråden
    Tror inte begreppet skitstövel är könsberoende. Jag hade aldrig kunnat hålla tyst. Blir förbannad bara jag läser om det!
  • Bye baby Bunting

Dagens/nattens bottennapp! En av mina besökare hade en väldigt trevlig presentation. Jag läser glatt vidare och han har ingen bild på sin pres, så jag tittar på hans album... Värsta ever! Ingen ansiktsbild där inte! T-shirt och bar underkropp. Hade han haft strumpor också så hade jag kaskadkräktsKräks

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)