• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Ja82

Jag VILL HA den där mössan!! Suveränt fin!
    Du vill inte sälja? ;)

• Strumpemamma
    Ja82 skrev 2012-08-31 10:42:59 följande:
    Jag VILL HA den där mössan!! Suveränt fin!
    Du vill inte sälja? ;)

Hahaha Va roligt att den gillas!! Jo nog kan jag sälja den. Jag vet inte hur man gör för att skicka och så bara... PMa mig om du är sugen :)
  • Trolltoka
    Strumpemamma skrev 2012-08-31 10:38:56 följande:
    Nu har jag smugit här länge nog ;) Lägger upp mitt senaste alster. Håller mig till mössor än så länge då jag inte hittat nåt mönster på nåt annat som jag tycker mig klara av. Sugen som bara den på byxor och ev nån body men vågar inte riktigt än. Hehe. Perfektionist? Javisst....

Jättesöt mössa! 
    trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13*
  • Annoz87

Jag tänkte sy en åkpåse. Men jag behöver lite tips. Som yttertyg ska jag ha ett ganska hårt bomullstyg, men vad tycker ni jag ska ha som foder, fleece eller teddy? och borde jag ha nåt vindtätt tyg emellan, i så fall vad? 

• LillfisenE

Strumpemamma; förstår precis. Min man bara suckar åt mig att ha alltid ska kunna allt perfekt när ja e nybörjare på nått. Men de e så ja funkar ju..

Men du vågar!
    Vilket mönster kör du efter

• kajsaklara

Chinx: Låna tidningen Ottobre på bibblan! Det har jag gjort. Det finns inte så jättemycket olika modeller i bebisstorlekar i varje nummer, men man får kolla i flera tidningar. Jag har sytt massor av olika modeller därifrån

Svar på tråden Syjunta för gravida!