• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • saraisundsvall

IdaMaarja: Åhléns brukar också ha vaxat tyg, förutom förstås sy- och gardinaffärer.

Eliv: Superfina grejer! Gillar alltihop men allra mest ormen! Jag som inte ens gillar ormar... :)

Hugo -07, Edvin -09 och liten skatt i magen beräknas till 19 december
  • saraisundsvall

Gröna L: Superfint och smart blöjfodral!

Hugo -07, Edvin -09 och liten skatt i magen beräknas till 19 december
  • IdaMaarja

aah åhlen är bra! syaffären som vi har här är så gaalet dyr så där går jag bara om jag absolut inte hitta nån annanstan ;)

BF 21/11-12
  • Miss Giggle

Har bestämt mig för att lära mig sticka. Men vad börjar jag med? Mössa? Vad ska jag köpa för garn och stickor då?

• hyschad
    Miss Giggle skrev 2012-08-29 13:43:01 följande:
    Har bestämt mig för att lära mig sticka. Men vad börjar jag med? Mössa? Vad ska jag köpa för garn och stickor då?
    En babyfilt är ju bra och lämpligt för att lära sig tekniken innan man börjar med att följa mönster (:
  • Trolltoka
    Miss Giggle skrev 2012-08-29 13:43:01 följande:
    Prata med dom inne på din hobbyaffär, dom brukar vara duktiga på att hjälpa
    trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13*
  • moruri

Tråden har gett mig så himla mycket inspiration sista månaderna!
    Gjort en hel drös med byxor, superenkla och går jättesnabbt!
    Här är några av dom :)

• Trolltoka
    moruri skrev 2012-08-29 14:14:27 följande:
    Tråden har gett mig så himla mycket inspiration sista månaderna!
    Gjort en hel drös med byxor, superenkla och går jättesnabbt!
    Här är några av dom :)
    Jättetuffa och söta byxor! 
    trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13*
  • trz

Vad är det längst ner på dom sista byxorna? Dom rosa alltså? Resår eller mudd? :)

Svar på tråden Syjunta för gravida!