• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Cilia85

Nu har jag äntligen fått ihop ett babynest. Symaskinsnålen gick av så det blev lite extra handsömnad men det var det värt :)

• Cupcake1985

Så fina saker ni gör. Blir sugen på att själv sätta mig framför symaskinen. Sakerna blir så personliga. Tycker butikernas utbud är så tråkigt.

• saraisundsvall

Åh, fint babynest! Och läckra byxor! Jag blir sååå inspirerad av allt fint ni gör!

Hugo -07, Edvin -09 och liten skatt i magen beräknas till 19 december
  • sigrid73

Moruri: vart har du hittat mönster till byxorna? Köpte mönster på en sy affär och de var hur krångligt som helst att förstå sej på!! :)) jätte snygga byxor!!! :))

• Miss Giggle

Stickar nu en åremössa! Den var enkel
    Som attans att ge sig på. Kan varmt rekommenderas till nybörjare! Kommer vara varm och skön t vintern!

• gussilago

Jag får inte till det, hur gör jag för att lägga upp bilder via telefon. Tänkte att jag som tjuvkikat så länge på era grejer ska dela med me!

Svar på tråden Syjunta för gravida!