• näbben

Barnmorskeprogrammet i Göteborg till hösten -11

YIPPIIIII!

Jag har kommit in på min drömutbildning till hösten! Skall bli alldeles underbart!

Är det någon mer som har kommit in? Oavsett var ni har kommit in så hade det varit roligt och kanske lite nyttigt att utbyta erfarenheter?!

/jennysan

• Svar på tråden Barnmorskeprogrammet i Göteborg till hösten -11
  • Barajaghär
    näbben skrev 2011-08-10 10:42:18 följande:
    Jag pratade med min chef i slutet på förra veckan och då såg allt ang. min tjänstledighet helt nattsvart ut. Så jag har verkligen ställt in mig på att jobba natt under tiden som jag pluggade under första terminen. Idag ringde hon till mig och sade att hon hade pratat med HR avdelningen som rekommenderade dem att tillmötesgå min önskan om tjänstledighet då det tydligen är en såpass brist :)
    Så jag har fått tjänstledigt från och med första skoldagen! :) Arbetsmaknaden känns ju också väldigt bra :)
    Känns verklligen jätteskönt att enbart behöva tänka på en sak under hösten!
    Vad bra att det löste sig Jag hade tur då mitt vik går ut den 31/8 men jag fick ledigt dom dagarna det krockar med skolan. Ang. datum att träffas så kan jag båda. Om någon dag passar bättre för mig så skulle det isf vara den 18:e.. Den 17:e jobbar mannen och då finns det risk att han jobbar över o då kan det bli lite strul med förskolehämtning...
  • Mölndalstjej 83

Hej! Den 18:e passar bra för mig med. Ska vi ses på ett café så kanske Condeco på Linnégatan kan vara ett alternativ? Det finns ju hur mycket ställen som helst och jag är flexibel Vid 19 tiden, vad tror ni om det?

• Mölndalstjej 83

Ja, det ligger precis vid hållplatsen prinsgatan, passar det bra för er båda?
    Oj jag hade inte sett schemat än, det ser ut att bli full fart direkt. Jag som ska jobba natten 29-30/8, jag kommer sitta som en zombi på föreläsningen

• Barajaghär

Det passar mig bra (och perfekt att veta var jag ska gå av) Haha, ja det är full fart direkt! Du får bunkra upp med massa kaffe! Jag håller verkligen mina tummar att ingen av barnen kommer vara sjuka när mannen är bortrest första 2 månaderna... Annars brukar vi lösa det bra då han jobbar skift..

• Mölndalstjej 83

Ja en hel del kaffe kommer det bli under den här utbildningen kan jag tänka mig Förstår din känsla över att barnen ska vara friska för man vill ju inte missa någonting, speciellt inte nu i början. Nu känns det lite mer nära när man har fått schema och jag börjar bli lite nervös
    Kul att vi ska ses i övermorgon, hoppas "jappan" kan också!

• Barajaghär

Hej på er! Hoppas båda kunde imorgon kl 19 Jag vet inte om jag får tillfälle att kolla internet imorgon men jag väntar vid ingången kl 19. Jag inboxar er mitt nr om det skulle vara något strul...

• näbben

Hej!

Jag kommer. Kanske att jag kan bli lite sen men jag kommer :) Skall bli jätteroligt att se två av dem som man skall tillbringa 1½ år tillsamman med!

Svar på tråden Barnmorskeprogrammet i Göteborg till hösten -11