Juni/Juli mammor...
Får man hänga på här? :)
Får man hänga på här? :)
Toffs: jag brukar försöka passa på när hon sover eller ligger i gymet:) annars har en väldigt go sambo som fixar och donar!
Vi har bokat in dop den 19/11:) men det blir bara litet, och sambons syster ska sjunga älskade barn. Sen bjuder vi på kaffe och tårta hemma hos oss:)
Vi ger sempers droppar. Vet inte riktigt om det gör någon nytta eftersom att jag äter mjölkfritt också. Hennes mage är mycket bättre, men svårt att veta vilket som gjort nytta.
Jag börjar bli smått desperat snart! Cornelia sover jättebra på nätterna vilket jag är jätteglad över! Men dagarna är ganska jobbiga. Hon sover inte alls mycket på dagen och äter verkligen konstant!! Ska det vara så? Hon ligger och tittar i kanske 10-15 minuter åt gången, sen börjar hon leta och suga på händerna. Hon äter ibland flera gånger i timmen. Är mitt första barn och det känns som att alla andras bebisar äter varannan- var tredje timme och att dagarna ser ungefär likadana ut när det gäller mat och sov tider, men hos oss är det olika varje dag...hon är en månad nu.
Känns som att det typ bara är vi s
om inte har några rutiner nästan? :S eller, nätterna ser någorlunda lika ut, somnar runt 21-22, sover till 04-05, ammas, somnar om till ca 9, ibland 10. Men dagarna har jag knappt någon koll på, känns som att hon äter mest :S där mellan för det mesta missnöjd... :( kan ligga i gymmet eller sitta i knät och titta på saker små korta stunder innan hon protesterar, sen får man gå runt med henne, eller amma. Tänkt så många gånger om det beror på att hon inte blir mätt? Hon går ju upp bra i vikt och följer kurvan till punkt och pricka, men hon äter ju också jämt...känns så trist att åka iväg någonstans för oftast så skriker eller gnäller hon hela tiden. Alla säger att det blir bättre efter 3 månader, så jag hoppas innerligt på det! Hon blir 3 månader om en vecka...fler som känner såhär?